Monday, July 7, 2008

oh ikan pari~


gaia gaia gaia! ;p

hai, dis post is all about ikan pari yg sgt comel :)

29hb jun yg lepas, tibe2 saye berade dlm aquaria kat klcc hehe sgt cantik tp malangnyee xde gamba nak tepek sbb gamba2 iteww masih kat simpanan seseorang ;n mase dlm aquaria tuh sgt terpikat ngn ikan pari yg sgt comel yg ade mulut kecik n sepasang mate yg kecik alahai comelnyeeee^^, n terbayang2 sampai skang heee :) tuk mengubati kerinduan heheheee tgk laa gamba2 kat bawah ni hasil yg di gugel ;p

ikan pari sedang berpikir

alaa ikan pari takut

ikan pari sedey :(

grrr ikan ni marah tp bukan ikan pari saje nak selit ;p

hoh :o ikan pari bukak mulut nampak gigi :'D

ikan pari muke bese2 :]

waaahh ikan pari senyum :)

nak tau lebih lanjut pasal ikan pari senyum bukak ni--> http://gambarhangat.blogspot.com/2008/02/ikan-pari-senyum.html

heee comeylkaannn ikan pari (^.^)v
taaaaa
gaia gaia gaia! ;p

4 comments:

pandangdenganmatahati said...

haaaa
betulkah ikan pari senyum itu??
atau ko edit dlm photoshop mcmane ko edit gambar aku dlu??? :n

dd dudu said...

{pandangdenganmatahati}
hahahahaha ko masih ingat peristiwa tuh tihtihtih :'D

tp betol okaaayyy yg ikan pari ni bukan aku edit puk2, x caye bukak link yg aku bg tuh hehe

plus mane aku reti nak edit mulut hhehehe ;p

ciare (^_^)v said...

dudu..ko masuk aquaria KLCC?best x?bape hengget ekk kna byr tuk msuk?hewhew~~

dd dudu said...

{ciare}
bes2 tunnel tuh kitorang pusing 2 kali ;p

uh bape ek? kene tanye encik noname ni, nanti aku tanye kan eh