Monday, October 4, 2010

wedding preparation - baju family



hari tu masa pegi Nilai, singgah kat Nilai 3.. beli barang siket hihi...

dan antaranyee, beli kain untuk mak, ayah, abang dan kak shira untuk diorang pakai masa hari bersejarahku nanti.. hik2


untuk ma dan kak shira, belikan kain cotton lace.


ingat nak suruh ma pakai lace yang betul2 lace tu, kasi ma glemer siket hari wedding nanti, tapi ma kata taknak laa, nanti pakai sekali je. segan nak pakai lagi lain kali.. tapi cotton lace ni ok lahh, nak recycle banyak kali pun x segan.. murah pun murah.. ma kata lah kan macam tu... hehee

pape je lah, asalkan ma suke^^



tema warna adalah ivory/krim/putih gading..
kawan-kawan, nanti korang datang pakailaa baju warna tema ni eh kalau ada^^
kalau tak ada tak apaalaa, saje jeee, tak wajib pun laa ^^

hew hew hew


8 comments:

mia said...

huwaa dear..bile majlisnya ni?

dd dudu said...

{mia}
mia, 20.11.2010, meh alamat mia meh hehee

lina said...

Tahniah dd in advance....meriah betul....

Atiqah Adnan said...

cantik!! nice kaler babe!
insyaAllah.. ade..ade kot kaler itu.. dd jemput datang la huu~

alamat sekali ngan mia kat atas tuh.. kami adek beradik sejiwa..^^

dd dudu said...

{kak lina}
thanx kak lina ;) kak lina, sy nak jemput akak, emel alamat akak kat greenrose_dd@yahoo.com bole ;)


{atiqah adnan}
lerrrr tqa ngan mia adik badik keee, heeeee kelakanyee korangg :D

tqa/mia emel alamat ke greenrose_dd@yahoo.com bole ;)

nurul azida ahmad said...

ada ek cotton lace? cntk la dd. tak sbar nak hadirkan diri ke majlis kawen dd! :)

dd dudu said...

{zida}
ade ade cotton lace. alaa cam renda2 alas meja tu, cotton lace rasenye ;p

hehe die lace tp die kain cotton, murah laaaa dari lace lain. hik


xsaba jugakkkk nak tgk zida n the gang datang hihi

QasehAiris said...

yeayy!! dd dah keluarkan kad jemputan....congratz dd...hope both of u will last forever...welcome to chapter 2.. :)