Thursday, July 1, 2010

pelamin melengkung



kalau letak pelamin melengkung camni kan, saya perasan dalam gambar nampak sangat besar, grand dan wowww laaa, hohohohoho



kredit pada danialhaikal


hai zila, tak apa kan saya pinjam gambar cantik ni letak dalam blog? ^_^



eh taakk taak, tak kata nak pakai pelamin macam ni, saja je letak ni hehehe tak terfikir apa2 punnn ;D



6 comments:

nurul azida ahmad said...

cantik la dd. boleh je nak buat kan kan kan? hihihi

dd dudu said...

{zida}
ongkosnya? ongkosnya?? ;p

rosealley said...

cantik seh pelamin tu, siyes!

dd dudu said...

{rosealley}
ok ros boleh reception lg sekali ni ;p

Apple Cute said...

Hehehe ah ah la lawa la dd...wat la mcm tu dd..

dd dudu said...

{apple cute}
yuyuuuu ermm ermmmmm aura tu belum sampai lagii hahahahaha tungguuuu aura itu tinggggg sampaiiii dulu ;p aku mmg saje2 upload je ni, ekekekekek