Friday, September 3, 2010

tentang bakul hantaran



sebelum tu, papehal nak upload gambar hantaran masa saya tunang dahulu. hehe semua hantaran ini adalah di deko olehhh kawan2 saya yang datang membantu di rumah. hik2

baru perasan masa tunang hari tu, x upload pun gamba satu2 hantaran kat blog.

sebelum tu, nak cakap, saya puas haaaatiiii sangat dengan semua hantaran saya.. wahhh bagi saya ia simpel tapi sangat comel+suwit di mata saya ^_^ lebih2 lagi semua pun sendiri kan, tak tempah. puas hatiiii sangattt :D


kain baju melayu untuk tunang.
wahh cantek~~~ hihi angkat bakul sendiri. yelaa sendiri x puji, siapa lagi nak puji ;P

bunga+riben+ranting tu keje ezan

hik




pinky cookies ^^
sponsored by my Tok Lah.




stoberi coklat. last touch up dari si muni
hik2




cupcakes dari seenfullysedap yang memang sedap^^
cakap kat auntie habsah, saya nak cupcakes color merah bata. auntie buat laa macam2 mana pun, saya xkesah ;P




itik bertelurkan ferero rocher. ekeke ini idea lina



eh alamak x jumpe gamba hantaran sejadah :'O




sirih junjung. tempah dengan butik kawen dekat2 rumah. rm 35 45, murah je hehe.





okayyy habesssss kisah hantaran tunang.
wah puas hati boleh mengabdikan hantaran tunang dalam blog. nanti dah tua2, bole lahh anak cucu tengok rupe hantaran tunang nenek die ni camane, hik2.

motip jauh fikir??




habes habes.





sekarang nak cerita pasal hantaran kawen pulak.
hantaran kawen punnnnn nak buat sendiri. tak tempah kot.


ho ho ho.

saya suka idea bakul2 jek uolss.

camni





lepas tu ada satu masa tu, saya rasa saya konfem nak buat hantaran color krim2 macam lovely lace.

alaa yang ni x deco lagi. tapi nak gune idea ni lah, gune bakul, guna renda krim ala2 lovely lace, letak bunga color peach, letak barang, siap!

x susah pun hik2.



tapi fikir2 lagi.
tingg!!!


saya rasa sekarang saya nak kotak bertutup kooottt.
leh recycle untuk kegunaan rumah saya dan kuku nanti, hehe.



kotak2 macam ni. tapi versi kecil laa ;p boleh laaa nak buat letak barang2 kecik nanti kan ;p
baju2 baby ke ;p
comel nyeee aaaa sukeeeee ~(^,^)~

hehe ok ok saya mau stick pada idea ini. KOTAK KAYU BERTUTUP :O

ahhh yeke dd? hak hak.



ada my close friend ni, dia nak kasi bekas2 hantaran dia yang color putih ukir2 yang trend sekarang tu kan untuk kegunaan hantaran kawen saya nanti. saya kate saya sewa je lah,seganlah die beli mahal2 tapi kasi pinjam free2 pulak, tapi die berkeras xnak, die nak kasi pinjam jugak, xyah sewa2.
awww maluuu~~


hak hak to a friend, ermmmmm jom fikir sama2, nak lovely lace kan bekas putih ko keeee nak lovely lace kan bakul aku?? hehehe



okeh, last sekali nakkk letak gambar ni.


bual2 dengan kak vispera tadi, baru tahu dah ada trend guna bantal macam ini untuk hantaran deco. hik2 aku ni ketinggalan zaman betol.



okieee chaiyuk2 untuk sume b2b (^^.)/




3 comments:

marinahunny said...

waahh bakul tu mau letak baju baby ek..kikiki gelak2 smbil tutp mulut ;)

THE AWAN♥ said...

akk dd .. comel la yg itik betelor tue..
emm haaa,, pasal sireh junjung tue.. apa?/ 35 jer?!! woo kat mne tuh!! da cantek.. ok x sbr nk tggu entry baju kawenn!! eiii!!
*dupdapdupdap* hehe

dd dudu said...

{kak marina}
kikiki gelak tup mulut gak ;p

klu x muat, letak cap/sarung tgn/sarung kaki baby pun bole la. xpun hairband ke, kikikiki (=^_^=)


{miss guachii}
ni kuaci ke guachii?? wahhh kak dd larii~~

haha memain jek ;p

hehe ngarut tp comel kan itik bertelor tu, hak hak.

upsss silap ingaatan laa, rm 45, bukan rm 35, hehe memang murah, kedai kecil jek.

entry baju kawen lepas kawen ;p

dup dap dup dap