Monday, September 13, 2010

Selamat Hari Raya



**ini sticky entry sampai raya keempat. Entry baru sila scroll ke bawah^^



haha tak pandai buat kad raya, so main tepek2 macam ni aci x?



Selamat Hari Raya kepada semua kawan2 dan pembaca My Secret Garden.
saya memohon maaf ye, kalau ada tersalah silap dalam tingkah laku dan berkata2.

Juga dalam coretan saya di blog ini, maaf sekiranya ada tulisan yang menyinggungkan perasaan siapa2 ya, kot2 gurau terlebih ke :)

Maaf Zahir Batin, xoxo ;)


-dd dudu-
My Secret Garden




11 comments:

~ ReD ~ said...

salam aidilfitri ...ampun maaf ku pinta atas segala kesalahan daku padamu...

p/s: leh buat ayat dalam kad x?:D

marinahunny said...

selamat hari raya buat dd sekeluarga-ma dan ayah..juga buat kuku incik ketunangan dd

akak pun mohon maaf zahir batin andai kata ada terkasar bahasa..
nanti jgn lupa koling2 ye..

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

didi, akak pun nak mintak maaf zahir batin luar dalam yek kalau ada salah silap... selamat melangsungkan pernikahan akan datang ni... hahahahahha! selamat hari layaaaaaa!

Atiqah Adnan said...

selamat hari raya cik dd..
semoga ceria dihari raya ok..
chomel je kad tUh.. ^^

dd dudu said...

{red}
salam Aidilfitri linda.com ;)

leh lehh, ayat kad dah tu ;p

{marinahunny}
makasih kak marina^^

dd minta maaf juga~
ok nanti dd kol ya bile dah smpi tengganu, hehe


{along muni}
along muni, sama2 laa kite =) hehe

wahh awalnye wish pernikahan, heeee heeeeee

selamat hari raya kak bersama dgn bb dlm kandungan, hik2


{atiqah adnan}
tiqahh ;) selamat hari rayaaaa

heeee

pestisid said...

cantiknye kak yana....

dd dudu said...

{pestisid}
motippp ko mode ac**?????

suamihanyisterizuki said...

dd, selamat hari raya,hany nak mintak maaf bebyk eh, atas segala salah silap secara sengaja atau tak...

selamat hari raya dd...

**balek ry ganu ke dok? ;)**

dd dudu said...

{hany}
hany, dd pun nak mintak maaf, ikhlas dr hati ya :)

hehe balik tengganu raya kedua sampai ke4 kot.

Selamat hari raya hany^^

Ogy said...

dd selamat hari raya, maaf zahir batin..akak minta maaf ya kalo ada tersilap kata..tersalah gurau..terkasar bahasa di mana2....semoga ceria di aidilfitri yg terakhir sbg org bujang ni...ehehe

**opsss dh klik digi utk dd..

Sya Sakura said...

selamat hari raya!! :)