Monday, July 5, 2010

hal katering, kanopi - setel


semalam 4 july 2010, hunting katering bersama ibuku dan lina

takdelah hunting pun, memang tuju satu tempat je pun kui kui


kitorang pergi ke katering ini.

tau pasal katering ni melalui cik hampir ke situ. hehe thanx sangat kamu sebab rajin melayan soalan saya di facebook ;p hik2


katering Sri Angsana ni ada food test setiap hujung minggu. so semalam kitorang ber3 pergilah food test dan bertemu dengan kak aisyah yang sangat peramah itu. ok makanan memang sedap, patutlah fully recommend by cik hampir ke situ. nak tambah nasi lagi maluu ;p dah kata test kan, xkan nak makan bertambah pulak ;p

ma dah approve, so proceed je lah dengan buking2 sume.

totalnye adalah sangat below budget yang kitorang anggarkan, hehe gud gud


yang penting dah ada 8 kanopi dengan harga yang x mahal (sebab 4 kanopi die beri FOC)
yang penting juga ada pelayan beruniform. yes, memang nak sangat pelayan sebab x mo nyusahkan jiran2 tetangga ;)

kek tak penting sangat, tapi dah include dalam FOC, so amik je la ;P *gile x de perasaan bakal pengantin ni hehe


oh ya, aku x amik kanopi arab pun tau. malas lah nak tambah2 duit, boleh gitu ;p pakai kanopi piramid biasee jekkkk ;p
underlayer pun aku x amik, walaupun terpesona dengan underlayer yg terbuai2 tu, korang xyah laa jenguk2 atas eh masa makan nanti haha memang xde amik pun, jimat jimat ;P

ok sume ok. kecualiii........

diorang takde scallop warna yang bersesuaian dengan tema ku, uwaaaa uwaaaaaaa

gudbye tema lovely lace!!
ataupun gudbye tema champagne!!

gudbye ivory~


gudbye champagne~


konfem wedding ku nanti main tema suka2 hati hahaha.. malaslah nak hentak2 kaki sebab takde scallop warna ku. aku redha je laa apa2 pun, hahahahaha

kalau ada anugerah blog b2b yang tidak berusaha memenuhi impian sendiri dan rela dengan apa jua, bagi je la kat i anugerah itu~~ i rela~~

hik2

dadada (^^.)/


note : kalau ada mana2 b2b tengah ushar katering, kliklah link katering ini. dalam tu ada dia nyatakan pakejnya. sharing is caring ;) hehe




8 comments:

dd dudu said...

motip ciare bukak pakej tu padahal ciare dah kawen? ;p

hak hak

Zana Adieyza said...

dear, zana pun dpt free kek.. tp dr mak andam la.. berserah jer mcmne rupa kek tu.. sbb mls nak fikir byk2..

rosealley said...

bab yang xtercapai impian tu aku sangat2la paham, sampai 1 tahap tu, aku redha je dengan semua2 tu, buatla ape ko suke, buatla, haha, tetibe emo, tapi xpe dudu xpe, pk positif yek, aku pun pk dulu, kahwin untuk bersama org yg kita syg, tu yg paling penting:)

dd dudu said...

{adieyza}
haha berserah je kann

siriyes dd pun x tau rupe kek dd ni macammana haha.. bg je lah ape2 pun

malas gak nak fikir. bio jek ;p


{rosealley sahabatku}
haha aku paham kes ko ;P

ok2 pk positip. aku pun gembira ni sebab aku x pk sgt, cam ko lah. buat je lah ape korang nak buat pun. yg penting karang aku KAWEN n tetamu di layan baik2 ye, x mo x cukup makanan. tu je penting skg hihihi

kay kamal said...

comel la anugerah u tu. ouh dang i myself setel caterer sparuh pon belom.aih~

dd dudu said...

{kay kamal}
kay kamal, i bg u anugerah paling semangat buat preparation bole? haha.. suke bace blog u, sebab macam dah byk wat preparation n cantek2 kebabom apa yg u pileh, wedding u 1 week after my wedding hehe

owhh pakai catering ek? cepat2 buking, nanti full ;D

i blum setelkan part busana, haishhh lagi berdebar2

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Seronok rasa dpt share sumting dgn kamu..moga semuanya okey ya!

dd dudu said...

{cik hampir ke situ}
hee thanx ya! ^^