Friday, July 30, 2010

dapat certificate



sonoknyeee dapat certificate ^_^ thanx ezzan, mmuahhhhh mmuahhh


terharu sungguh :')

stay BF forever ya (^,^) (^_^)


leh letak sekali dengan fail sijik2 akademik x? ;p

ada lagi satu pressie nak upload, tapi intenet malam ni macam kura-kura siket, sungguh tak berjaya. hihi, jadinye esok la ye upload


3 utas gelang kristal dari ezzanku, suke suke (tangan angkat2 x duduk diam)

^_^

Selamat malam ezzan, selamat malam kawan2 yang disayangi, selamat malam dunia ;)


note : pencarian abah bermula. dimulakan dengan menggugel sekolah2 di terengganu (abahku seorang cikgu), mengambil nombor telefon sekolah dolu2 abah, ambil telefon penjabat pendaftaran dan ambil telefon kementerian pendidikan.

esok ma yang akan telefon2, berdebar2nye~ dup dap dup dap~



6 comments:

marinahunny said...

abahnya dulu mengjar kat sekolah mana..? mana tau kut2 ada 'ter'kenal ke..

dd dudu said...

{kak marina}
masa dolu doluuuu mengajar di sekolah menengah kompleks mengabang telipot

nama AB SAMAT BIN AB RAHMAN

wahh motip kann bagi tau nama terus, hehe

oo akak duk tengganu kan kann

surney hasniey said...

4 tahun lepas aku keje kat Jabatan Pelajaran Terengganu, kalo ko tanya masa tu...bleh je aku tolong carikan maklumat... ;p

dd dudu said...

{seni}
haishhhhh melepas sudaa~

seni, hari ni jumaat la pulak, sekolah tengganu cuti kan, xdapat laa nak tepon, kof kof kof

Ezzan Yusop said...

uolss..terharu kamu buat entry, sya xwat pun entry yg kmu bg hadiah kt saya. hukhuk! great that you like it syg, love u forever!


selamat malam miss bride-to-be! ;)

dd dudu said...

{ezzan yusop}
tiada apa yg lebih menggembirakan daku selain melihat hadiahku kau letakkan di atas meja mu, oh daku terharu :')