Sunday, September 19, 2010

bedroom oh bedroom



masa tengah menaip ni, di luar adalah hujan lebat. oh time ni pukul 12:54 am. hujan2 macam ni lah, rasa bes nak update pasal katil ;p hahaha

motip? ;n


tahu tak, suratkabar mak aku selalu berlubang 1 page, maksudnye selalu ada page yang hilang kalau mak tengah khusyuk nak baca. siasat punye siasat, lerrrr anak perempuan rupenyee yang koyakkan suratkabar ;p ekeke aku lah tu. aku suke sangat tengok ruangan perabot. bukan semenjak nak kawen ni la, lama dahhhh, dari bangku sekolah lagi. bila aku suke jek perabot2 tu, aku koyakkan page tu, simpanan sendiri laa kononnya kan. tapi last2 hilang juga buat lapik aku ketip kuku kaki bila dalam bilik, kakakakaka.

tapi lately ni, aku banyak koyakkan page FELLA DESIGN. aku paling sukaaaa bedroom set yang namanya siri beaufort, siri wakefield, lagi satu siri nottingham ke apentah, haa lebih kurang camtu lahh.

rasanya European style kot gitu. Kalau salah betulkan ye.

arghhh rasa nak sepak diri sendiri jekkk, kenapeee akuuu sukeeee European bedroom set?? kenapa???? kau ingat kau orang kaya??? uwaaaaaaaaaaaaaaaaa...minat yang biasa2 sudah laaa T_T mencik mencik *sambil pukul bahu orang sebelah


pernah gugel, harga2 european set ni mencecah puluhan ribu. gila. garu kepala kuku ni kalau baca ayat ni. bukan kuku je, aku pun tumpang menggaru.

tapi yang FELLA DESIGN tu aku xtau laa harga die, die x pernah tulis kat suratkabar kalau siri2 european cam aku cakap tadi. x tulis, tandanyaa~~~~~.. ahuk ahuk paham2 sendiri sudaa...


xjumpe la Siri Wakefield ngan Siri Beaufort milik Fella Design kat dalam tenet, tak boleh nak tepek gambar. so gugel European Bedroom je lah.

european set, tapi bukan yang macam ini daku suka~



color gelap, xla minat pun ;p


dah macam rupe barbie doll punye bedroom lak ;p xmo xmo



yang ni, seram sangat, x mo aku, haha macam cermin yang mak tiri snow white suke tanya siapa paling cantek tu je haha.



kesimpulannye, aku memang x jumpe gamba European bedroom set yang aku suke dalam tenet. suka yang macam Fella Design punye jugak, yang iklan dalam suratkabar metro selalu tu, simple jek tak too much sangat design dia.


tapi gugel punye gugel last2, aku terjumpe gambar French Style punye pulak. aduhh terpikatt


white luxury - french antiques.

*pengsan
sungguh sukaaa~~

xmampu rasanya, tapi kalau dapat yang ala-ala macam ni versi murah kan bess^^
beli yang murah2 dulu laaa, nanti dah ada simpanan banyak siket 20 tahun kemudian, leh la beli bedroom set yang molek siket, katil lama letak bilik sebelah ;p hehe

okie lahhh, x kesah pun la mana2, asalkan bole tido nanti ye x ;)
xkesah mana2, xkesah mana2
xkesah mana2, xkesah mana2
(^^,)/



kuarters kuku katanya dapat lepas raya, skang dah lepas raya dah ni hehe, bersedia2..
kalau dah bole masuk, mau hunting perabot penting dan barang lektrik penting.
oh besnyee hehe


eh last last, nak letak gak bedroom color putih. ketenangannya hehe.

tenang ar :)


white luxury classic metal frame bed and wooden nightstand


ok lah, betul2 habes. kalau nak letak sume jenis bedroom yang aku suke, sampai esok lusa pun x abes ;p

nak tido da la.. tido atas katil kayu dalam bilik bujangku yang masih utuh semenjak aku sampai KL 20 tahun yang dahulu^^ hee

Selamat malam dunia :)


note : juga sedang mencari rumah teres sekitar bangi dengan harga sewa rm 500+- sebulan. ada tak ek? option je ni, selain duk kuarters.





4 comments:

Ogy said...

wahh taste kita sama...tp masa akak nk beli set bilik tido dulu..payah tul nk cari yg kaler putih tp murah...huhuhu baget ade 2k je..mmg tak dptlah dek non, pernah tgk kt kajang..satu set warna putih...cun sgt...dlm 5k....huhuhuhhu...ferasss, kena kumpul dr sekrg ni kalo mengidam gak.....

nnti dd duk kuarters mana ek? putrajaya ke?

marinahunny said...

ooohh lawanya yg putih tu..ari tu masa akak tgh survey bedroom set, berkenan juga warna putih..tp mikir punya mikir last2 ambik wrna coklat gelap camput putih skit..takut susah nak jaga je warna putih ni..

kalu lemah lembut mcm dd ni bolehlah kut warna putih..hahaha

dd dudu said...

{kak ogy}
yekee kak, ahuk ahuk.. xpe yg penting skg kene ikut bajet, keinginan sy ni xleh ikut sgt, heeeee xpe xpe not a big deal :D

nangis siket2 :'p

ha'ah kak putrajaya ;)


{kak marina}
hahaha mane de kakkk lemah lembut ;p xde maknanyaa~~ saya ganas laa kak walaupun sy sayang barang, ha ha haaaa

Dhiya said...

hye hye...i search white bedroom, and keluar ur blog. boleh tau tak, u dapat tak cari white bedroom at fraction price? FD gila magal...budget burst... if u don't mind sharing, email i kat dhiya84@yahoo.com.

owh owh, i'm dhiya btw... :)