Sunday, September 26, 2010

nak sandal baruuu



alamak ni cerita jumaat hari tu... sebenarnye buat entry ni sebab nak upload gambar je kasi rina save.

alang2 cerita je lah diary ku hari jumaat tu ;p

alaaa xde pape pun, pergi keje macam biasa jek.. tapi sewaktu sarapan, aku ambil menu bihun sup utara... hok hok first time... pagi2 makan bihun sup utara, ishh ishh ishh ;p



lunch tu, kan rehat lamaa... aina dan rina ajak gi alamanda.. dan kebetulan aku memang tengah teringin nak cari sandal baru sebab sandal lama sangat lusuh sampaikan ofismet ku tegur sandal ku macam bunyik ada air, ahuk ahuk sedih di situ.. itu yang berniat mau cari sandal baru.. oh sandal tauu, bukan skandal ;p kof kof kof motip?


yang besnye, aina bawak pegi alamanda, ikut jalan kampung dari UKM - sungai merab.. baru aku tau pasal jalan kampung tu... so xrempuh trefik lite, kereta pun xde (jalan yang sunyi, hutan kiri kanan+rumah jarak2), jadi cepat gile sampaii.. wahhhhhhh teruja terujaaa


kat alamanda, jumpe nurul, hehehe elok2 nurul jalan dengan ofismet die, terus die jalan2 dengan kitorang pulak ;p


rina, nurul, aina



so perlu ke berlakon dengan nurul konon2 sedang mencuba sandal wahai dd?



kof kof kof


kesimpulannye, last2 aku x de beli pun sandal baruu... entahhhh xtauu kenapaaa, tiada cinta pandang pertama punn terhadap sandal2 yang di jual... alaaa xpelaaa, pakai je laa sandal klepek klepek bunyik air ni je dulu.. ahuk ahuk




note : aku sebagai seorang penulis, rasa entry ni sangat membosankan.. hehe nak beli sandal pun nak cerita ;p pu pu pu~






No comments: