Monday, August 9, 2010

taste kad kahwinku



sebenarnye citarasaku untuk kad kawen simpel je, x susah pun ;p aku cuma suka asalkan dia plain white/ivory and ada emboss emboss siket, cukuplaa^_^

macam ini~~

simple plain white + gold font + embosssource : here




plain white + grey font + emboss

source : here


suke dah macam 2 kat atas ni.
saya tak suka kad kawen yang colorful dan macam kad raya ;p hehe


TETAPIIIII!!!

dengan peredaran zaman yang canggih ni kan, tipulah kalau aku kata tak tergoda dengan kad kawen yang letak riben kan. hehehe dah namanya aku ni pencinta riben kan ;p


canteknyee =) betullll suke sangat~~~

source : here





white card + white ribbon, nice :)

source : here




white + green ribbon, sweet :)

source : here



white + black... smart, tapi aku tak suke hitam, cane ;p

source : here



actually, walaupun aku sangat suka kad kawen color putih, aku tak ada lah menolak color lain terus tau. contohnya color gold. bagi aku selain, kad putih, gold juga cantek untuk menggambarkan wedding. rasa macam ekslusif gitu~ hehe

kebetulan, kuku pun suka kad warna gold =)

source : here



gabungan kad putih cream + riben warna gold, memang tidak menghampakan =)

source : here

kesimpulannye, aku tak kesah laaah kalau kad kawen ku nanti plain white macam gambar yang mula2 kat atas, atau ada riben, atau color gold. asalkan harganya affordable ;)


senarai link kad kahwin yang aku dah lihat

1) Kad Kahwin Jentayu

2) KadKahwinku.com

3) lh-creative

4) Vision Greeting

5) Gedung Kad Kahwin


ok bye.







5 comments:

nieza rawi said...

LH Creative.. ok.. harga ok
w/pun bc komen kat blog lain ada kata tak best.. tapi akak rs ok jer,, jnji sabar + jgn last minit..
kene sabr ngan staff dia, sbb cam org luar jerrr..

dd dudu said...

{kak nieza}
oo yekeeeeee, ok ok
yg penting jgn last minit ek :D
tul gakkk

nieza rawi said...

ha. smlm br g sana,,giler best ada design baru,, haha cam nk kawen lagi jer.. hahahaa

dd dudu said...

{kak nieza}
ade family member akak nak kawen eyyy? ;)

nieza rawi said...

oo. eh x.. g sana sbb tjk opismate kedai kad tu. dia g tempah utk adik dia..