Friday, August 27, 2010

Quiny Bridal 1st Anniversary Giveaway


Assalammualaikum sume ;)

rasa macam dah lama tak join contest kan. hehe tapi kali ni tertarik untuk join contest yang di anjurkan oleh QUINY BRIDAL.



seperti yang dah ku katakan pada entry sebelum ini, dah lama saya ushar blog Quiny Bridal ni. tertarik sebab harga yang ditawarkan untuk mini pelamin dan buaian berendoi cukur jambul murah sangat. sweet pulak tu. ishhh kalau lah masa saya tunang hari tu, dah tau pasal blog ni, musti akan amik mini pelamin dari si queen ini. hehe, eh dd, x baik cakap "kalau" tau.

lepas tu, makeup yang di apply oleh Nik pun sweet sangat, tapi bole request simple. suke suke *nama pemilik adalah Nik

disebabkan tertarik itu lahhh, saya dah buking pakej makeup dengan Quiny Bridal untuk majlis bertandang saya 21 November karang.

sebenarnye, teringin mini pelamin Quiny Bridal yang ada kelambu untuk nikah, tapi uhuk uhuk nikah kat masjid kan, soo xpelaaa, bye pelamin kelambu T_T



eh eh panjang nye introduction.




saya nak join contest ni. antara syaratnye adalah :


- Sila sertakan gambar terbaik anda yang paling 'happening'!.
(Gambar tidak boleh di edit. Gambar handphone juga di ambil kira selagi ianya adalah sekeping gambar)

jadii saya mahu letak gambar ini! taraa~


gambar happening kami. Gang Shackey Buddies sangat sporting dengan mengenakan same white shirt bertulis I luv Bali dan ade bunga merah kat telinga masing2 hehe. sambil membuat aksi menembak. girl power~ ecehh.
Happy moment for shai's bridal shower :)

Nik, gambar saya yang pakai tudung hijau tu tau. tsk

xpekan gamba ramai2? hee :)



jap, nak paste hadiah yang ditawarkan.


************************************************************

Hadiahnya ialah ;-

Hadiah Utama :-

1x Makeup beserta Outdoor shooting secara PERCUMA!!

**Sesuai untuk family, post wedding mahupun Pre-wedding...




Hadiah sagu hati :-

3 x Voucher diskaun sebanyak 15% untuk servis makeup dari Quiny Bridal
.


Hadiah referrer terbanyak :-

1 x Makeup session secara PERCUMA!

************************************************************



- Nyatakan kenapa anda NAK dan LAYAK menang giveaway ni.

Saya NAK menang giveaway ni sebab saya NAK sangat menang hadiah itu. huhu


KALAU ada rezeki dapat hadiah utama, leh laaa saya dimakeupkan cantik2 (sebab saya tak pandai makeup) dan buat post wedding photoshoot dengan suami saya nanti. eceee suami~ hehe

KALAU ada rezeki dapat hadiah saguhati pula, wah dapat voucher 15%... erm ingat bolela tempah khidmat makeup dari Nik untuk nikah session saya pada 20/11/10. bridal nye makeup leh tak nik?? hehe
butik yang saya gunakan nanti makeupkan untuk resepsi sahaja. huhu. kalau menang, leh dapat 15% off dari harga makeup Nik. wahh nak menang~


KALAU ada rezeki dapat hadiah referrer terbanyak pulak, nak Nik makeup kann muka saya, xkesah bila2, hehe nak jadi cantekkk~~~ tapi tak pandai makeup sendiri ^^


secara kesimpulannye. saya NAK menang sebab

1) tingin buat post wedding photoshoot dengan suami nanti. *suami, uhuk agak ganjil sebut begitu

2) nak voucher 15% untuk digunakan semasa makeup nikah ;p

3) nak feeling2 cantek bila dah makeup ;p



saya LAYAK menang giveaway ni sebab saya dah memenuhi semua syarat penyertaan.
dan lagi satu~ gambar saya dan rakan2 pun happening pe~~ ;)




ok kawan-kawan, jom join contest ini jugak. hadiah yang ditawarkan sangat lumayan bukan~~ ;)

ini link Quiny Bridal kalau anda nak baca syarat2 pertandingan ni lagi.

http://quinybridal.blogspot.com/


Sebelum 31 Ogos tau korang. 31 Ogos 2010 adalah tarikh tutup contest ini. jomlaaaa join sama2, sempat lagi ni ~(^-^)~ semua pun boleh join, dah berkawin ke belum berkawin ke, terbuka je pada sume.
lepas tu letak nama saya sebagai referrer ek ek ;p hehe.


erm apa lagi ek? ok dah. cume berdoa agar kemenangan berpihak pada ku, kalau ada rezeki :) kalau tak ada, x apalaaa, dah mencuba^^

Aminn.












4 comments:

Queen said...

ahahaha...memang happening..sukee...


betul tu..dgn apa cara pun berpeluang utk menang..

btw..yang makeup session tu semuanya adalah makeover / outing makeup...bukan bridal makeup..tp kalau nak guna pun buleh saja.... tuan dah cantik..tak payah makeup beria..betul tak.. =)


gud luck gurl...gogogo

dd dudu said...

{Queen}

hihi thanx Nik^^

nway, saya dah edit siket entry ni, harap juri baca balik ya =____=

Quiny Bridal said...

eh..ala..yang dulu punya pun dah ok...ahahha...anyway thanks...still alasan yang menarik..agagga =)

dd dudu said...

{Quiny Bridal}
heheee thanx Nik (^___________^)