Sunday, August 8, 2010

jumaat ni laa


hehe ramai ingat jumaat lepas yang saya akan jumpe abah, tapi sebenarnye jumaat yang akan datang ni ar.. dup dap dup dap lagi 5 hari..

kelmarin dapat sms dari abah selepas aku sms tanya abah ambil tiket bas pukul berapa.

"W'KUM SALAM. ABAH BERTOLAK LEPAS TERAWIH HARI KHAMIS MALAM JUMAAT DENGAN KERETA. ABAH TUNGGU DIANA AWAL PAGI JUMAAT DI PARKING TOL GOMBAK. INSYALLAH"


ohh~ abah ada kereta rupanya~ hehe....


hrmm pertemuan di bulan Ramadhan :) dup dap dup dap dup dap~ :]


note : tapi cuti tak tau diluluskan ke tidak lagi ni, huhu







5 comments:

pestisid said...

oh rupenye ko ingat ayah ko naik bas sebab dia takde kete ke..motip? debar2 tak nak jumpe..jgn lupe post kat FB ngan blog..

pestisid said...

eh bukan debar2 tak nak jumpe..tapi camni, debar2 tak, nak jumpe?? hihi takut ko salah paham..

dd dudu said...

{pestisid}
ha'ahh tu yg sedey2 tu bila bayangkan abah naik bas... sbb sy xtau kehidupan dia camne kan selama ni? hihi bile sebut ada keta tu, ada rasa cam ala2 lega siket.

ngeeee

tengoklaaa apa jadi karang, klu ok sy cite ar kat blog... klu macam errrr ermm errr... sy diam jek ar ;p

hihihihi

pestisid said...

alaah ayh ko kan cikgu..org keje gomen senang loan kete, loan umah lor...hikhik

dd dudu said...

{pestisid}
hehe tu ar, x terfikir ape2 pun sebenarnyee saye ni haaa, hihihi