Friday, April 2, 2010

pelamin putih


hak hak hak aku memang bermusim okay ;p sekarang adalah musim aku bercakap pasal wedding... layan je la eh ;p jangan kata aku gatal tauu ;p gatal boleh garu, hew hew hew


ok ok serius.. ingat tak entry saya cakap pasal nak perkahwinan putih?

hehe untuk baju, masa nikah of course la putih kan.. cuma masa hari kenduri tu, tak pasti lagi, mungkin nak main color siket kat baju lace.. tengoklah dulu.. tapi pelamin mesti putih, mesti putih :D motip ulang banyak kali?
tapi kalau tak putih semua, ada krim2 siket pun nice, hee =D


berikut adalah contoh-contoh pelamin putih (^_^)



putih kosong, tanpa bunga2



putih + bunga krim2 tapi tak berapa berkenan dengan susunan bunga dan karpet hijau itu



putih + bunga warna peach



hehe very the 'My Secret Garden' gitu~



putih + bunga warna peach lagi :)


semua putih, tapi dekat tempat duduk tu macam ada yang tak kena, apa ek




haaaa.. salah satu yang aku bayangkan untuk wedding ku nanti adalah lebih kurang gambar di bawah.. hik2..


baju peach (tapi dia punya lite pink kan?) berlatarbelakangkan background putih, aduhhh tenang dan sejuknyaa hatiku bila memikirkannya~



errrr.. tapi kan korang~ hehe yang kat atas ni yang aku berangan2 je tau, hehe.. sebab di alam nyata nanti, manalah kitorang mampu nak pelamin mewah bagai macam kat atas ni, hew hew... cuma nak curik idea siket, dan cari pelamin murah je, hehe... entah2 aku tak pakai pelamin pun nanti, har har har...entah2 letak background jek untuk ambil gambar, hihihi.... tak tau tak tau... sila jangan simpan kata2 saya ini di dalam memori anda okayy sebab saya tak tau apa akan jadi di kemudian hari ;P




kebanyakan gambar di atas kredit to ariweddingcouture dan sekeping gambar dari zaifie zainal

ada lagi dua gambar, tapi tak ingat nak kredit to siapa, huhu

putih lip lap lip lap


last but not least, sungguh-simple pelamin putih ini tapi-tetap-sejuk-di-mata-saya :)


okiee dadada (^^.)/ jangan malas2 buat kerja tauuu, jom chaiyuk ;)


note : nak tau something tak? dalam banyak2 gambar pelamin putih kat atas ni, tak ada 1 pun lagi yang betul2 mencucuk hati saya, hehe saje je letak, nak buat review hew hew.. ada sesiapa yang ada url pelamin putih simple yang boleh mencucuk hati saya?


11 comments:

dd dudu said...

{ciare}
dah ada dahhh, InsyaAllah lah kann.. jap g aku msj ko

mundar mandir ciare? hehe... ermmmm sempat kot ko dtg, hik2

Ogy said...

bila nk lansungn i dd?? jgn lupa jemput akak ya... :)

dd dudu said...

{kak ogy}

of course saya jemput akak, musti dtg tauu... nanti sy kirim kad jemputan, tp yg sebenarnye kan kak~ lama lagi~~ hew hew~~ ;p saje merenyam cakap pasal pelamin awal2, hak hak...


nanti akak musti dtg tau, dtg dengan abg wan =)

Ogy said...

huii mesti..InsyaAllah..tak sabar nk pi..hehehe...

dd dudu said...

hahaha kak ogy (^_^)

Atiqah Adnan said...

peach memang warna natural darl.. senang nak cari bunga ke pokok ke wana tu.. i loike it too!!

good luck ok keep em searching!

dd dudu said...

{atiqah adnan}
owhhh thanx tqaaaa (^_^)

Ezzan Yusop said...

check this out http://newlywedsbigday.wordpress.com/2010/01/21/pelamin-for-the-love-birds-for-their-bigday/


ezan suke tgk the first pelamin tu. sungguh mendamaikan. hehe!

dd dudu said...

{ezzan}
hak dushhhh *pengsan

lawaaa gilerrrrrrr.. memang sangat sungguh sesuai untuk outdoor...

waduhhh pengsan sekali lagi..


ezannn, thanxxxxxx! nak lagi nak lagiii~ ;P

rosealley said...

suke pelamin putih lip lap tu, hee

dd dudu said...

{rosealley}
hehe suke jugakk