Friday, April 16, 2010

siapa yang cari ek?


huhu...



siapa yang gugel nama penuh aku ek?

adakah Dr. supervisor ku? maafkan saya Dr. kerana menghilang buat sementara waktu :( erk perasan

atau adakah kawan2 ku? macam aku dulu selalu buat gak takde keje, gugel nama penuh kawan-kawan, keh keh keh... lepas tu bile tengok result gugel, gelak terkekek2 dan menyengih... lagi kelakar kalau gugel image, tih tih tih...


9 comments:

rosealley said...

ambil hati tunang??hahah

dd dudu said...

{rosealley}
aku pun xpaham ;p kuikui

Apple Cute said...

haha dd ade secret admirer la tu...hehehe anyway en kuku kene berhati2 la ...ngeh3x

dd dudu said...

{apple cute}

oooo sebenarnyeee ko yg gugel nama aku kann ;P

haha *tetibe

pestisid said...

dudu, sy dh update kisah akad nikah. hohoho. harap2 ko tak dapat pak imam cam saya. :p

pestisid said...

eh kene komen isi post eh? ok, nanti pasni saya akan gugel lagik nama ko. kalau gugel pipi labuh ok x? (kof kof perbualan YM ;P)

dd dudu said...

{pestisid}
dah bace dan dah komen hehe

{pestisid}
eh jap jap, ko ke yang gugel nordianah binti ab samat tu?
:n

pestisid said...

bukaaaaaaaaaann...

dd dudu said...

{pestisid}
ok kui2