Tuesday, April 6, 2010

ku lari ke hutan


currently listening to.. Tentang Seseorang by dian sastrowardoyo



Ku lari ke hutan kemudian menyanyiku,
Ku lari ke pantai kemudian teriakku
Sepi..sepi dan sendiri aku benci
Ingin bingar aku mau di pasar..
Bosan aku dengan penat
Enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang di tembok keraton putih
Kenapa tidak kau goyangkan saja locengnya biar terdera
Atau aku harus lari ke hutan
Belok ke pantai..?


........

huhu puisi yang satu ni aku memang suke duk dengar macam lagu~ suke layan walaupun cerita ni dah zaman bilaaaa punya lama dah, ehee..

tengah drive pun suke play~
tengah mengadap koding pun suka play~

camne tu, haha

terus cari youtube nak letak video dalam entry blog






4 comments:

ciare (^_^)v said...

aku pon hapal lagu a.k.a puisi ni since cite AADC. bestkan?

dd dudu said...

{ciare}
hehe aku tau ko suke lagu ni sebab dulu kan ko duk depan bilek aku ~(^,^)~

eheeeeee

Ogy said...

akak pun suka lagu dan cerita ni.duk beli cd dia tak ingat berapa kali tgk dah....byk kali sgt...

terasa mcm bercinta zaman mude2 dulu lak bila tgk citer ni..ekeke

dd dudu said...

{kak ogy}
waaaah kerlassss akak tgk byk kalii :D hik2

besh2