Thursday, June 10, 2010

wedding theme saya... kot.. InsyaAllah


*iklan kejap

comel gak ekk... door gift macam ni.. murah pun murah.. besarkanlaa gambar tu kalau nak tengok.. di ambil dari marryme2u ;)




tetapi...
saje je letak, hehe rasanya saya tak berniat nak meng'cute'kan wedding saya nanti kot... nak meng'sweet' kan aje.. hoh paham tak ek bahasa saya ni? ;P maksudnya tak mo katun2..

tapi kotak atas ni memang cute.. ada sesiapa yang berminat boleh laa ushar ;)


oh saya belum beritahu yaa keputusan warna tema wedding saya nanti.. tak ingat dah bagitahu ke belum..

saya memilih...


jeng jeng jeng...


warna putih + peach + warna lovely lace.

memang tema suka-suka hati jek ni, haha tak tau ada contoh orang pernah buat tak, tapi keluar mentol kat kepala ni dah lama dah sebab aku asyik ushar barang hantaran yang menyerupai konsep lovely lace jekk. lovely lace tu macammana? haa korang masuk kedai lovely lace, haaa macam tulaaa ala-ala rupa warnanya . tapi saya punya nanti versi melayu la ;p takde lah lovely lace sangat. curi konsep warna dia yang ivory atau putih krim2 gitu jek~~ wahihihi (=^_^=)



color lovely lace + peach ;P



tak tau lah jadi rupa apa nanti. memang suka-suka syok sendiri je ni ;p ki ki ki

tapi saya serius ni (='_'=)



7 comments:

Ogy said...

warna pe tu eh..putih gadingm cream...apa2pun mmg shantek... :) mesti sweet je nnti...

dd dudu said...

{kak ogy}
ha'ahh putih gading cream2 gitu.. saje saya poyo nak sebut color lovely lace ;p hihihihihi

harap2 jd sweet la kan :) huhu

kay kamal said...

im using dat for nikah..mmg cantik kalo tak takdenye pilih. hehe

Tukang cerita said...

akak, kalau boleh buat majlis lagi sekali..akak pun nak pilih warna putih...cantik!
:)
~tp, berangan jer lah....nnati2 lah kot...celebrate anniversary 10 tahun..buat majlis bersanding sekali lagi...hahhahah....
:)

dd dudu said...

{kay kamal}
oooo kay kamal gune untuk nikah eyy.. cantek2.. tp kite gune untuk pakai hari kenduri hehe

{tukang cerita}
putih mmg sangat cantek dan suci kan kak :)

{ciare}
oh ciare~ thanx sgt. aku pergi melawat blog itu skarang :D

rosealley said...

memang taste ko, sweet jek, tapi cantik!xsabar nak tengok ko kawen, hee

dd dudu said...

{rosealley}
haha rossa, x tau laa jadi rupe ape nanti ;p wakaka