Wednesday, June 30, 2010

simptom orang dah meningkat umur, wuuu



hari ni kannn, pergi UPM.. niatnyaa mau membayar yuran... aku extend sem lagi.. uhuk maluuu (T_T)


selalunyaa bayar yuran tru online cimbclicks clicks clicks jekk.. tapi kenapakah hari ni sampai tahap kena pergi upm ek saya ni???

sebab...
..
..
..
..

aku tak ada duit nak bayar yurannnnn uwaaaaa uwaaaaa uwaaaaa :'O *nangessssssss


ishhh dah laa nak kawen ni, memang tak ada baki peruntukan untuk yuran beribu tu laaa, uhuk *tapi masih giat membeli2 tudung, wakaka


so, setelah berbincang dan tanya-tanya, aku dibenarkan untuk bayar separuh dulu, nanti sebelum 31 ogos aku kene selesaikan baki yuran tu.. okeh okeh no problem nex month gaji + nex month punye gaji boleh laaa hehe


alkisah.. selalunyee kann, dari dahulu kala orang akan ingat umur aku lebih muda dari usia aku yang sebenar tauuu... kata aku budak SPM pun selalu dah, padahal aku ni 20an sudaaa.. erkkk matilaaaa i buat statement ala ala bongkak nampak muda ni.. hahaha


tapi tadi kat kaunter GSO.. cakaplah kan masalah aku, ada masalah kewangan siket, nak bayar separuh dulu bla bla bla *buat muka kesian habis


so mamat kaunter tu nak tunjuklah arah mana wakil bendahari yang aku perlu rujuk itu berada sekarang... sekali mamat tuuu boleh pulak sahut panggil kawan dia cakap camni "nini nini!! ni haaa bawak acik ni pergi kat bendahari"


ACIKKKKKKKK?????? ACIKK KO PANGGIL AKUUUU???

ACIK = MAKCIK kannn!!!!!!!!!!

OH TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!! pertama kaliiii orang panggil aku acik, tidakkkkkkkk


adakahhhh bila saya buat muka kesian mohon bayar yuran separuh, ko nampak muka saya macam makcik-makcik muka kedut seribu banyak masalah nak tanggung anak-anak ramai nak sekolahhh dan banyak tertangguh tak bayar bil bil perubatan??????


oh tidakkkk!!!! sumpah tak nak buat muka kesian lagiii, ohh nooooo

sob sob sob *menangis mengenangkan diri ini tak kawen lagi... tetibe



tetibe sentap kan ekekekeke... padahal baru naik setahun je umur ni kelmarin, ish ish ish masih tak bole terima hakikat lagiii niiii umur dah melebihi 25, ish ish ish



note : tapi bila kat kaunter bendahari, aku buat muka ceria nak bayar yuran, orang kaunter tu panggil aku 'adik' pulak ....phewww~ sejuk siket hati ini.. ekekekeke




6 comments:

surney hasniey said...

dd...bukan ke ko dah umur 26 tahun sejak isnin lepas??? jadi memang usia ko dah meningkat pun...huhu. Blehla kot panggil 'acik'... ;p

Tapi aku dah nak masuk 26 tahun 4 bulan...lagi tua dari ko...huk2...

chaiyok2...teruskan usaha untuk abiskan master...(^,^)

dd dudu said...

{surney hasniey}
huhuuhu ni comment meng'comfortkan aku ke, keh keh keh

thanx acik seni ;p

lina said...

DD - jgn risau awak mmg comel ok...tu betul...

dd dudu said...

{kak lina}
heheheheehheee ok ok kak lina, sejuk lagi hati ini, phewww~~

;p

rosealley said...

hai makcik!!:D

dd dudu said...

{rosealley}
hoh ko panggil aku makcik lg sekali, aku panggil ko nenek ;p