Monday, June 28, 2010

@ 4 happy seasons



hehe entry tadi kisah pagi tadi.. sungguh pathetic rasanya diri ini bila keseorangan di dalam bilik di hari harijadiku.. ish ish

petang tadi kene keluar jugak ke upm sebab nak jumpa Dr. supervisor ku... balik tu, kuku drive me home.. dalam kereta dia buat aksi goyang2 badan sampai aku-yang-sepanjang-hari-muram-akibat-tesis bole tergelak... dush dushh

lepas tu dia ajak ma ayah makan sekali sempena besdayku.. dekattt....

4 Happy Seasons, Setapak.
hmm belasah je masuk restoran ni, sebab dia ada tanda HALAL sebesar2 alam kat depan restoran tu, hahaha tanda halal paling besar aku penah jumpa.. kih2



restoran ni ada 4 bahagian.. kite boleh pilih nak makan kat musim mana.. disebabkan kat Winter tu sangat sejuk kitorang x sanggup, last2 makan kat Spring je, haha... nex time lah makan kat Autumn atau Summer okeh


alamak ngantuknyee, kesan tidur yang entah pape dari semalam kot. malasnye nak upload gambar lain. cukuplah dulu eh


thanx kuku untuk sume2 hari ni =)

oh rabu ni dudu cuti, kuku pun cuti.. kuku ajak pegi jalan2.. hrmm dah lama tak berjalan-jalan berdua2an.. eh bukan berjalan berdua2an tau, tapi berjalan-jalan berdua2an.. paham x paham x? ;P
mau pegi mana yuk.. awaak melaka jommm ;p wahh terus mati kene tembak dengan geng senget sebab dah bilang mau pergi sama2 haha.. eh suke2 hati panggil mumu dan pupu geng senget hik2.. pegi mana ekk, hrmmm entahhhh, last2 mesti kitorang jalan2 tengok wayang je, haha


adoiii bila laa kali terakhir aku tengok wayang.. lama sangat tak tengok dah.. hoho mana2 je lahh x kesah punnn ;) jalan2 patah balik patah balik kat kaki lima pun bole, kui kui

ok serius, sangat ngantuk dah ni. plannye esok pagi laa reply comments, hehe xpekan.

Selamat malam dunia

Selamat Hari Jadi dd =)



7 comments:

mun-e said...

selamat hari jadi dd :P yay ko dah 26. aku belum lagi :D

eh baru pg tadi bace kat mane tah org buat review pasal restoren tu. hahah.

Ezzan Yusop said...

kat mne ek dd restoran 4 seasons tu? before ni ada gak dgr pasal restoran ini. huhu!

dd dudu said...

{mune}
muneee time kasehhhh

sorii xreply emell smlm, x berkesempatann hoho

ko satu2nyaa yg wish besday aku pakai emel, wakakakaka


oo yekeeee hihihi


{ezzan yusop}
penah dgr gak kat tempat lain, tp xsure katne

yg dd gi ni kat setapak jek, seberang wangsa walk

dd dudu said...

eh setapak pulak, wangsa maju laa ;P

w a w a A Z U R A said...

dd..kalo seberang wangsa walk tuh, wangsa walk tuh shopping mall baru kannn?? ermm...blkg blkg blkg blkg lagi dr care4 wangsa maju tuh kannn...

aku prnh tersesat di situ, tp aku tk ingt which area ;p

rosealley said...

best x makanan???kalo best, nak g gak

dd dudu said...

{wawa}
so mana satu soalan ko yg perlu aku jawab ni? wakakaka ;P

jawab satu2 lah ;P

ha'ah wangsa walk adalah mall baru itu

haaa dekat2 laa carefour tu ;p

ooo yekeeee hihi


{rosa}
ermmm mulut aku kate biasa je, huhu bole gitu??

decorate makanan style hotel dah, tp rasa dia biasa je ;p

dahlah portion byk giler, x abes, pembaziran sungguh

eh pancake durian die sejuk bangattt.. pancake mmg kene sejuk kee kulit luar tu? ingatkan durian kat dlm je sejuk


tp xtaulaa rosa, byk menu x try lg, klu len kali aku dtg aku try yg lain, kot2 ada yg sedap tahap diingati ke, hohoho

-org dah belanja makan mana boleh komplen xsedap ;P -