Tuesday, June 22, 2010

selamat bertunang kawanku, khuzaimah



Khuzaimah ni kawan saya masa kecil2, duduk rumah dekat2 kan.. selalu main rollerblade sama2 dulu, lari2 sama2... lepas tu dulu flat rumah ku memang rajin sangat buat pertandingan itu pertandingan ini, kitorang selalu lah masuk, lawan lari dalam guni, pertandingan nasyid, hik2 memang macam2 :D memang indah zaman budak kicik :D

lepas tu boleh pulak kitorang masuk mrsm sama2 kat kuantan, lepas tuuuu tersama2 lagi dapat matrik melaka.. hik2


pada 19hb jun hari tu, khuzaimah selamat menjadi tunangan orang :D congrats to youu jaja ^_^


tunjuk gambar hantaran dulu.. hehe..
jaja nyee hantaran color pink gelap nak ke maroon purple.. siriyes xtau nak panggil color apa ;))
tapi cantekkk :D

di balas dengan hantaran biru, ngeeee


pelamin simpel tapi comel suwit2, taste aku ni hehe



jaja dan dd ^_^

motip tayang cincin masing2 ;n oh si photographer tu yang suruh~

hoho time ni aku sorang2 je yang datang, gang xdapat datang, pandai2 laa hidup hihi

nak pengsan tengok baju jaja.. sebab color peach, aku sukeeeee color peachhhh



last sekali.. hrmm bagi gambar terbalik

bertukarrr watak!!
jaja pakai baju biasa, dd pakai baju tunang.. 16 jan 2010 :)



to khuzaimah aka jaja, tahniah yaa, semoga kekal hingga ke jinjang pelamin ;) tak sempat nak tengok tunang ko, aku dah terkocoh2 kene gerak gi wedding kawan kuku, hoho~



3 comments:

nurul azida ahmad said...

dd....tudung kamu shanteekkkkks laaa...

dd dudu said...

{zida}
yekeeeee, alaaa tudung tu slalu jual kat pasa2 malam, tudung pusing namanye, hihihihi

mun-e said...

kawan mu tunang ni buat kat dewan kat bawah tu ke? hee