Thursday, May 27, 2010

nanti nikah nak veil macam ni bole? hihi



untuk nikah kalau boleh nak buat less is more. yeke dd? booooo~~~~~~ ;p

maksud less tu ermm taknak blink2 banyak2 sangat kot. especially kat tudung. blink2 kat tudung tu maksudnye taknak manik dan batu yang sarat di kepala. hehehehe... tapi kalu masa resepsi nakkk ;p

terpikat sangat dengan versi veil macam contoh2 di bawah ni. awning tudung dibiarkan kosong, tapi veil diaa aaaa~~ sweet sangat. takyah batu2 manik2. panggil apa ni eh? sulam ke apentah, i tak sure. tapi yang pasti bunga dia timbul2. sungguh sweet


kakak... awak sangat suwit dengan veil ini.. =)


sebenarnye saya suka baca blog kakak ni. wedding blog. tapi dia tak pernah letak muka dia dalam blog tu. tak taulah kalau sebenarnya ada tapi saya tak nampak kan. tapi dia ada letak cebisan-cebisan veil dan baju dia dalam blog. sekali terjumpa gabungan cebisan ni dekat blog . Daniel zain.. dah macam jigsaw puzzle pula rupa aku cakap ni hihi.... terus ooooooooo~~ ini ke mukanyaa~~ canteknyaaa kakak~~~


okay bawah ni kakak-kakak lain pulak hehe...


veil putih takde lip lap lip lap. sesuai untuk nikah. sukeeeeee =)




simple but nice ^_^

gambar2 kredit to Daniel Zain ya :)



oklah tu je nak cerita. sebenarnya rasa bersalah jugak cerita pasal nak tu nak ni untuk wedding. sebab wedding aku nanti biasa-biasa je. x grand pun. majlis khatam Quran dan malam berinai pun takde. hoho. memang biasa-biasa aje lah. tapi risau gak cerita tu cerita ni pasal wedding thoughts, nanti orang ingat wedding aku grand macam orang kaya ;p padahal kawen nanti dekat rumah flat dbkl je ;p wahh gitu~~ so pembaca jangan salah faham ye, saya memang suke cerita pasal wedding2 ni, sebab saya sukakan perkahwinan, cuma tak jadi wedding panner je ;p
tapi itu tak bermakna macam kerlaass sangat je wedding saya~ *wink (^_^)



impian tak semestinya satu keperluan, betul x? ikut kemampuan sudah huk2..
tapi tak semestinya saya tak bole berangan (^o^)
jangan risauu~~ saya masih berpijak di bumi yang nyata!!


terima kasih sebab membaca! :D



note : kak vispera ada tak veil macam ni ye~~ nak sewa kakkkk~~~~



14 comments:

Rohani Hashim said...

dd, a'ah chanteq...suke jugak

Ogy said...

shantekkk dd, akak pun ske..
alah dd..kita wat ikot kemampuan
akak pun kalo ikot keinginan hati ni semua nak..nak mcm tu nk macam ni...tp pk2...takpelah ikot je buget yg ada..yg penting majlisnya sempurna dan berjalan lancar...

mun-e said...

nape x letak link direct ke page tu? huhu tak puas tgk hee

[z@ck] said...

sapa yg nak kahwin x excited kn..?
semua excited =)

dd dudu said...

{suamihanyisterizuki}
sukee sangat jugak =)

{kak ogy}
betull, yang penting masa majlis tu org sume selesa dan brjalan lancar :)

veil kak ogy apa kabar ek, hehehehehe


{muni}
hehe dah edit, dah letak :D


{zack}
ya rite! ;D

mun-e said...

dah tgk dah. hihi. cantiknyaaaaa.

aku pon nak laaaa veil yg panjang n bersulam mcm tu. aritu rase veil pendek mcm kiyut tapi tgk panjang mcm ni rase yg panjang dpt sorok sikit badan yg comel jee. hehe.

dd dudu said...

{mune}
kannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!

terujaaa sangattt ~(^o^)~

Vispera said...

hehhehehe...berangan x salah dear ..
ermm nak veil mcm tu yer?

nanti dd email akk detail baju awk yer.. then we discus..hopefully ur dream come true..

btw..coming soon a lot of new design.. tunggu~~

dd dudu said...

{kak vispera}
baju pun xde lagi kak.. kui kui

xpe, nanti kite diskusi later k~ ;)

wahhh x saba nak lihat ^_^

mun-e said...

kak vispera nak jugaaaaaaaaak :P

saya la adik bakal pengantin yg tempah tudung kat akak tu.

hahaha nak glem jugekk :P

dd dudu said...

{mune}
haha muni ;n

Seri Mas Nurwani said...

btol dd. kita buat ikut kemampuan:p bercerita tak salah. sekali seumur hidup je pun nk excited lebey2.hehe.

Lenny said...

salam....
info yang berguna... thanks for sharing.. I love to red ur blog...

Regards,
Lenny

dd dudu said...

{seri}
hehe yelahh kan seri ;)

{lenny}
salam lenny. thanx sangat ;)