Friday, May 7, 2010

asyik tudung syria je huhu


lately ni kalau aku bukak blog jual tudung je mesti kebanyakkannye jual tudung syria. dah kurang yang jual tudung ekin. uwaaa


tudung syria tu yang anak tudung dia melekat habis kat dahi kepala. korang tahu kan?

tahukah anda yang bentuk muka saya sangat tidak sesuai pakai tudung syria? jadi, walau sebesar mana promosi tudung syria, saya terpaksa buat derkk je walaupun rasa tudung tu cantik... huhuu


orang lain pakai tudung syria cantik je... jeles tengok.. kawan saya, rossa pakai pun cantek menawan..


kalau saya pakai, saya perasan muka saya jadi macam koko krunch.. rasanya pernah cakap kat entry sebelum-sebelum ni ;p

nah, sedikit gambaran



nampak tak gambaran? uwaaaa :'O

muka saya sesuai pakai tudung yang ada bucu2 tajam2 siket kat dahi.


cantik betul si ika radiusite ni pakai tudung syria. muka dia sesuai sungguh. dush dush jeles-jeles manja


oh wahai penjual-penjual tudung ~ janganlah makin kurangkan tudung ekin yaa~~
oh lina~~ cepat-cepatlah jual tudung yaaaa~

hehe pakai shawl pun xsesuai muka aku ni. pakai tudung bawal pulak malas. tudung ekin je lah. orang kata bibik pun bibik laa ;p asalkan senang sarung dan tidak koko krunch ;p


dadada (^^.)/






7 comments:

Tukang cerita said...

akak pun tak pandai pakai tudung syria ni....
lagi satu sebab selalu jumpa yg pendek je....

Ogy said...

samalah kita dd...akak pun tak leh pakai tudung dan inner tu...melepek je kat muka..makin bulat muka...pastu inner dia tu ketat...sakit2 tlinga terkepit...

dd dudu said...

{tukang cerita}
erm tp kak nunu, skang dah ade dah syrua yg labuh dan tutup hijab, tapi tu laaaa, xsesuai pulakk ngn muke, hihihi

{kak ogy}
sameeee sameeeee ;)

hik2

rosealley said...

aku sgt suka tudung syria!walaupun ada masa muka aku nampak sgt tembam bila pakai, huhu

dd dudu said...

{rosealley}
rosaaa muka ko sangat sesuai dgn tudung syria!

:D

art with azrasophie said...

saye pakai tudung syria pun macam koko krunch...kekadang cam tepek tempurung kelapa kat dahi jer..huhu

al-iklan.com said...

tdg syria antara tdg terbaik.skrg ni tudung berfesyen hampir mnjdi minat di bandar2 besar.klu ade sesape yg jual tdg n nk tgktkan jualan sy cdgkan iklan di web dibawah.Insyaallah dpt membantu.

http://al-iklan.com