Monday, May 24, 2010

borak kosong. xyah lah baca hihi



Ku pinta kau répondez s’il vous plaît~

jangan biar ku bertepuk sebelah tangan~~~

wahh terngiang2 lagu si maulana itu dalam telinga ku pagi2 ni. motip? bukan pagi ni jek. dari smlm kelmarin2 lagi huhu.. lagu shahir tu x melekat2 lak ;p belum lagi belum lagi hehe


pagi2 tadi sampai.. seorang rakan sekerja ku yang bernama ata buat muka pelik dan tegur "ko nampak lain" sambil kerut2 muka

"aku pun rasa aku nampak lain hari ni" haha jawabku..

hari yang paling sempoi untuk aku, malas nak bergaya2.. pakai baju kurung pink zaman universiti dulu yang mendapat gelaran "baju buruk" dari ibu bapaku sendiri, pakai tudung bawal murah, pakai pun ala-ala lah.. apa masalah ku hari ni? ;p

cakap kat rina, ata cakap macam tu.. pastu rina kate "ha'ah dd nampak lain"... kak rihan pun berkata "macam budak sekolah"...

huk huk... hati ku pun berbisik gak "macam nak pergi prep" je..

siu siu siu~~


xpe, selekeh2 pun poket tebal.. wahahaaaa statement angkuh.. hari ni dapat gaji uolss.... tapi sekali aku cimbclicks kejap tadi, terus jadiik poket nipis, seiringan dengan personaliti ku hari ni... uhuuu kembali suram.




weekendku hari tu biasa2 aja.. dikelilingi kertas-kertas dan bantal.. eh bantal? ;p tih tih.. sabtu petang ada jugaklah keluar rumah kejap dengan ma pergi Taman Melati melawat iza yang baru bersalin.. melawat bb comel bernama Puteri Farah Ashikin.. jugak seorang yang pendiam.. susah betul nak bukak mata walaupun aku dah try goncang2.. hik


pagi ahad lak sedang menulis2 tesis, si muni datang.. die baru pulang dari joging. borak2 kejap dengan si muni sampai pukul 12, dia nak balik tengok ulangan konsert AF.

kesimpulannye, wikend ku di rumah aja.. best :)

sekarang baru lepas tepon GSO, tanya prosedur nak minta tangguh hantar tesis. tarikh hantar tesis 18 jun, tapi nak kasi masa kat Dr. periksa dulu draft thesis ku. takut x sempat pulak kang. lewat giler aku hantar draft, ingat nak hantar 31 mei ni. minta-minta takde masalah. Dr. jangan marah ey~ saya ni dah last2 minute barulaahh idea menulis tu datang mencurah2. kalau takkk sebelum ni, idea tu tak datang, duduklah mengadap kertas kosong tu, apa pun tak tertulis.. kertas pun duk je pandang aku balik.. huk..

saya macam perlu cuti lah pada 31 mei itu.. oklah, nak apply cuti jap, bye!



note : kan dah kata tak payah baca. busan kan entry ni?


-gambar hiasan je-






7 comments:

Anonymous said...

lagu ni memmg best!

dd dudu said...

{cik paro}
ha'ahh!! :D

marinahunny said...

heheh sedap kan lagu maulana tu..

rosealley said...

aku pun terngiang2 lagu tu, sedap!

dd dudu said...

{marinahunny n rosealley}
kan kannn!!! duk play je lagu tu dr td ni haa hehe

Ogy said...

ske je layan entry2 dd...ehehe

dd dudu said...

{kak ogy}
ehehehehehehehheheheeee ;p

panjang sengih