Wednesday, May 5, 2010

huk huk malu jugak


rutin aku di jalan raya pada hari bekerja sama je hari2.


pergi kerja, ambil tiket di tol sungai besi.
lepas tu, bayar tiket di tol Bangi.

bile balik kerja, ambil tiket di tol Bangi.
lepas tu, bayar tiket di Sungai Besi.


pergi kerja, ambil tiket di tol sungai besi.
lepas tu, bayar tiket di tol Bangi.

bile balik kerja, ambil tiket di tol Bangi.
lepas tu, bayar tiket di Sungai Besi.

bla bla bla, same je laah kan hari2.


tapi pagi tadi... hik2

tak taulah aku mengelamun apa kan..

bila sampai tol Bangi.. aku bukak tingkap.. pastu aku hulur tangan.. kakak tudung biru jaga kaunter pun hulur tangan... aku pandang dia, dia pandang aku.. aku tunggu tiket dari dia.. pelik aku dia hulur2 tangan tanpa bagi tiket.. yang pastinya, dua2 orang tengah hulur tangan yang panjang.

tiba-tiba aku rasa darah naik ke muka.. wahhhhh aku baru teringat yang aku sekarang di tol Bangi untuk pergi kerja.. bukan untuk balik kerja.. hok hok.. waaaa...

terus kelam kabut carik duit nak bayar sambil mulut ngomel2 konon2 nak cover malu.. *dd patut ko diam sudah, pang karanggg

malu dengan kakak-tol-yang-cover-cover-senyum-sebab-taknak-malukan-aku.. siu siu siu~

itulah ceritaku pagi ini. tak tau lah korang paham tak. aku tak pandai bercerita sangat. gitu.. ;P

bye bye

3 comments:

comel_giler said...

haha...entry yg buat aku gelak pg2...hehehe...

dd dudu said...

{comel_giler}
hihihi adakah kamuu... yang ada nama 4 huruf itu? wahh suke2 ati jek teke

Atiqah Adnan said...

faham-faham... kelakar laa dd nie.. hee