Thursday, November 4, 2010

bye bye meja studyku



masa aku darjah berapa ek... aku merengek2 ngan ma nak meja study... nak cakap direct ke ayah x berani.. so ma kene jadi orang tengah... tapi walau aku takut camne nak mintak barang dari ayah pun, tak pernah pulak dikatanya "tidak"... muke je garang, tapi hati lembut, hehe...

aku tak ikut masa ayah pergi cari meja study kat kedai perabot.. ayah beli sendiri, hehe..

dan ketika ku pulang dari sekolah pada satu hari tu, aku senyum sampai telinga melihat meja study tersegam indah dalam bilikku.. time tu aku rasa "pandainye ayah pilih... siap attached dengan lampu meja sekali... "

momen itu antara momen yang paling manis lah untuk diingati ^^

aku sayang sangat meja study tu...

sehinggalah aku berusia 25 tahun...

meja itu masih utuh berdiri..

inilah meja study ku, dan ini jugalah meja solek ku.. :)
*abaikan dinding tak lawa


masa aku umur 25tahun, tahun lepas laa... masa nak bertunang, ma kata aku dah perlu tukar meja... perlu ada meja solek.. aku pun em ok laa... tapi bila sampai masanya, aku tak tau... aku blur.. kalau beli meja solek, meja study ni nak letak mana.. sebab aku sayang sangat kat meja ni... untuk buang die, memang berat hati laa... so last2.. satu malam tu aku cakap kat ma "maaaa x yahlaa tukar meja nii... nanti kite hias laa kasi renda2 siket.. hehe nanti kawen baru tukar, hehe.."



so masa aku tunang, meja study tu masih jadi meja solekku... kelakar x, hehe



so masa nak kawen ni, hrmm aku pun rasa aku dah kene tukar ke meja solek dewasa sedikit.. umur pun dah 26 tahun kan...



dan akhirnye....







ini dia..





..


..


..


bertukar~~~!!!

biasa2 je hehe :) meja ni ma ayah pileh, saya ok je ;) hehe
*dinding pun bertukar
hee hee


oh perlu catat ni dalam diari, saya memiliki meja solek dewasa pada umur saya 26 tahun... kekekeke


meje study ku yang lama tu, jiran ambil untuk kegunaan anak dia.. ok laaa, aku setuju... at least aku x buang ke dalam tong sampah atau kedai perabot lain kan ;)

susahnyee kalau dah sayang sangat~~~ hanya hati ini yang paham...


selamat tinggal meja study ku.. terima kasih kerana berjasa pada saya sekian lama... dari upsr hinggalah zaman research ku.. bye bye meje study :)



note : kuku cakap "hmm meje solek je la nampak dewasa, orangnye x dewasa dewasa jugak"

puk
sick




8 comments:

Rohani Hashim said...

xpe dd, skrg meja tu berkhidmat utk org lain lak..besar pahala tau...

iedayah said...

wa..lm gk ea meja stdy u tu berkhidmat tuk u..u mmg jenis org yg pndi jaga brg ea

nurul azida ahmad said...

hahahhaa. kuku jahat la. muahaha =p

bini edy said...

paaakkkkkkkkkkk!

dd dudu said...

{mzhany}
InsyaAllah

;)


{iedayah}
erkk xde laa pandai jaga barang sangat iedayah hehe, byk gak barang dah hancus di tanganku hihi. tapi klu nak kate dd jenis sayang giler2 kat barang yee :D


{zida}
;p

{pestisid}
motip ko tetibe pakkkk aku??

pungggg~~~!!!

.: an :. said...

terinagt meja stadi an... dah gi bilik sebelah! =D

marinahunny said...

hukhukhuk..sedih kan....klu meja tu ada perasaan mesti dia nangis sampai kembang2 kayu dia kan..

Sayid Hameed said...

wewe jgk yg xde bilik tdo sendri & meja makeup..hukhuk

*mood seddey..hilang selera makan setaun..8(