Thursday, November 11, 2010

corat coret seminggu sebelum tarikhnye



1) haha dari tadi duk gelak jek. senget dah mulut ni.
ceritanya camni...

kalau dalam kad kawen, aku akan tulis nama penerima tu xyz & suami. atau xyz & teman. atau xyz & keluarga. atau xyz sekeluarga. oh korang dapat yang versi mana ek? ;p


tapi adalah kes2 yang aku dah tak larat nak tulis sama je, aku tulis camni je "keluarga lisa"...

tapi tak fikir apa2 pun...

tapi tiba2 tadi dapat ym dari lisa mengatakan die dah dapat kad kawen ku..


pestisid: "motip ko jmput keluarga sy je, tp x jemput saya?"
pestisid: "mak ngan ayah sy kat kg uols..cmne ni...
hee hee"
pestisid: "takleh la dorg dtg..
hee hee"
pestisid: "kalau dorg leh dtg sy kem salam kat ko melalui dorg ok..
hee hee"

pestisid: "cmne ni?"
pestisid: "kirim kat mak jela ek hadiah ke.."
pestisid: "sy jaga rumah"
pestisid: "sbb ko jmput keluarga sy
hee hee"
pestisid: "konsep ayat ko tu cmni.."
pestisid: "keluarga lisa.."
pestisid: "means ahli keluarga kecuali lisa..kot..."


ngokngekkk.. kakakakakakakka
rolling on the floor


aku x fikir apa2 pun masa tulis tu lisa... memang niat nak jemput ko dan keluarga... tapi x sangka ayat ku itu menggambarkan maksud sebegitu rupe :'D


sakit peruttttttt, tahannnn gelakkkk.. heeeeeeee heeeeeeeeee





2) honestly ku sudah rasa debar2 siket ni... seminggu lagi ni... uh uh sejuk tangan sejuk tangan..

harap2 masa nikah nanti, aku tak nanges lebih2 sebab touching... janganlaa nanges janganlaa... nak jadi pengantin kool... jerung damn cool... dah laa mak aku tu jenis cepat mengeluarkan air mata.. kang aku tengok mak aku nanges, dengan2 aku nanges... kang nanges lebih2 kan nanti orang ingat aku ni kene kawen paksa dengan keri lak
hee hee cian kuku hee hee



3) saya berdoa sangat jangan laa hujan 20hb dan 21hb tu.. takut tetamu x selesa..


4) semalam ada meeting dengan jiran2... banyak yang diorang akan tulun nanti.. suke2.. :D


5) Alhamdulillah proses nak dapat kuarters berjalan dengan lancar.. semalam kuku dah dapat kunci rumah dahh :D presint 5 uolsss~~ jauh x jauh x hahaha


6) nanti masa korang datang kann, xde guestbook tau. mai laa jumpe pengantin, barulaa pengantin tau siapa datang^^ nanti korang dapatla doorgift special dari pengantin^^

haha boleh x main umpan2 dengan doorgift special. kekekeke







16 comments:

waniez nurul said...

wahhh date kita same..wanie pon berdebar dah ni... buncit dah perut..banyak sgt rama2 dlmnye

bini edy said...

dudu,

ciare ckp cmni...dia pon nak mintak mak n ayah sy kem salam dia kat ko masa majlis ko nanti..hahahah..pang ciare!

iedayah said...

ha..ni yg xsbr ni nk g next week..=)

♥S@R@♥ said...

dd debaran kita sama..dah cam xkeruan je..

***semua kad sara tulis & keluarga..bila yg bujang dapat kecoh je ckp aku lum berkeluarga..haha..

nurul azida ahmad said...

muahaha. kene cmtu plak. klako. hihihi
hope semua berjalan lancar :)

marinahunny said...

dup dap dup dap...

moga berjalan lancar..;)

dd dudu said...

{waniez}
oo patutlaa perut sy buncit skg ;))

hehe semoga majlis waniez berjalan lancar ya^^

{pestisid}
eh nama ko sama dengan watak dalam entry ni lah ;p


pangg diri sendiri~~

oh ciare!!! panggg~~


{iedayah}
iedayah dah dpt kad? :D


{sara}
hahaha gitu.

jom debar sama2, ahuk2


{zida}
zida cakap pasal point nombor berapa ek ;p


marinahunny}
dup dup dup dup (hilang dap terus ;p)

makasih kak marina ;)

waniez nurul said...

dudu,
semoga majlis dudu (eh majlis kita) berjalan lancar selancarnye..
jom pakat lempar baju atas atap...xnak kasi hujan turun.hehehe :p

My SouL and My HearT said...

majlis kita sama tarikh..mudah-mudahan Allah permudahkan urusan kita dan ujan xturun hari tu...Ammmiiinnnn...

AiniHalim said...

"keluarga xyz".. betul gak apa kwn dd ckp.. mcm kite jemput family dia je bukan tuan punya nama. Well atleast u give me a hint.. nnt i t'buat cam dd plak.. hehe

dd dudu said...

{waniez}
waduhhh tinggi bebeno atap saya. umah sy umah flat, cane ;p

{my soul n my heart}
moga2 kan, aminn :)

{bright eye}
hehe jangan ulangi kesilapan dd ok :D

m i a said...

hahahahaa..mia, dd tulis cmne pulakk..ehe..aduh..msti berdebar debus kan dd skrg..eheh

dd dudu said...

{mia}
hehe sudah terasa debarannya~~

mia xdpt lg ye kad kawen, dd sudah riso ni :/ nanti update yaaaa

Murni Nasir said...

seminggu lagi.. weeeee....
hehehe.. :)

nurul azida ahmad said...

for sure la no satu yang. btw, kad awk tu sy tak tau la da smpi rumah sy ke tak. wuwuwuw~

dd dudu said...

{kucincomey}
kucingcomey 21 hari lg, weeee ;p heeeheee

dup dap dup dap

{zida}
zida nanti cek ehhhhh, klu x sampai gtau tauu