Monday, April 12, 2010

Wedding Theme ::Sweet Champagne::


cantek pulak saya tengok wedding yang menggunakan tema color sweet champagne ni..


dulu perasan kecantekan color ni masa ikut ezzan pegi kenduri kawan dia, masa tu mulut ni asyik duk biseng "canteknyee canteknyee" tapi masa tu saya panggil color teh susu je, tak tau nama omputih die ape heeee.. tapi nama omputih die ni semacam jek kan, kenapa panggil "champagne" ek.. aku nak sebut ni pun macam serba salah.. takpe2, profesional aje lah..hee



erm semalam tengok gambar2 izzwan canopy, suaminye shee..

terpikat pulak dengan salah satu color sarung riben kerusi die hihi

suwitnye color sarung kerusi tu dimataku~



lepas tu semalam tengok kak vispera update tudung color champagne.

hrmm nice~ :)


dan hari ni sewaktu rehat kejap, aku menggugel color sweet champagne ;P alah sebut color teh susu aje lah


kasut


sweet =)


tengok color gaun je tauuu ;)

teh susu + coklat gelap


*hrmm lihat sambil menggaru dagu dan mengangguk-anggukan kepala



uhuuu semua pun omputih, saya tak berusaha dan tak ada masa menggugel lagi ni.. ada sesiapa yang ada contoh perkahwinan org melayu yang guna tema color sweet teh susu x? :) sharing2 ek, hehehehe




note : adoiiii cantek pulak aku tengok color sweet teh susu ni.. peach tah kemane, putih tahh kemana tah skangg heeeheeee takpe2, dah namanya wedding thoughts kan ;P walau bagaimanapun, pelamin atau background ku nanti maintainn aku nak putih ^^ oh ya~ color sweet teh susu ni kan, kene pandai pilih la.. silap2 kalau salah pilih, boleh nampak dull pulak nanti, kan~ :)


17 comments:

Ogy said...

lawooo akak pun skeeee..tp susah nk cari kaler tu...

dd dudu said...

{kak ogy}
hrmmm saya pun rasa susah kakk nak cari color tuu, hohohooh satu keje pulak nak mencari ;p kui2

Xara said...

pasni cari warna kopi ais pulak.. hehe

dd dudu said...

{xara}
lepas tu color nescafe o panas pulak ;p

:n

Anonymous said...

Aah,santek la kaler teh susu tu, me suka yg teh susu+cokelat tu.

Macam minum teh susu sambil makan cukelat..hehehe

dd dudu said...

{cactus}
bukan macam minum teh susu sambil makan cekodok pisang? (color coklat juga) ;p

Atikah Hakita said...

nak carik style kasut yg cm dlm gmb dd letak tu..tp smp skang tak dpt carik yg berkenan di hati...
suka kaler kasut champagne mcm tu...so nice..

Xara said...

oren bancuh pun ok juga.. hehe

dd dudu said...

{Honey Bee}
oh kan~~ kat mana laaa nak cari kasut2 kawen yg cantek2 macam tu hm hmm~

{xara}
perkahwinan tema warna air barli camne? ;D

[z@ck] said...

nampak ekslusif..
=)

y dun try colour maroon or dark purple? cantik juga.

mun-e said...

eee dd sebut champagne

hahah. :P

bini edy said...

so bila nak kawen?

dd dudu said...

{zack}
hrmmm *garu-garu dagu
hehe kite macam x berapa minat color gelap ar *garu-garu lagi hik2

{mune}
cett hampeh dot com ko si muni!

:'D

{pestisid}
erkkk auchhhh

erm erm tgk ar daisy path saya ;p hew hew

noname said...

*sokong puan pestisid:

tahnye.. bile??

dd dudu said...

{noname}
puk :^

salwa said...

woi..pengantin tu zura & wan.Zura tu bdk UKM.Kak ipar dia sm kg.ngn aku..

LindaF said...

dear kak vispera tu jual tudung ke? btw your theme same like me.. huhu.