Friday, January 15, 2010

the color of my love.. part 5


******************** PART 5 ********************


setelah 3 tahun belajar di upm, dan 2 tahun perkenalan kami, akhirnyaaa kami berjaya menamatkan pengajian dan mendapat segulung ijazah ewaaah~~

lakonan semula je ni hehe, sebab hari konvo x sempat nak bergambar ;)

selepas tu, mulalah zaman pekerjaan kami.. walaupun kami dikira sangat rapat, tapi tidaklah sampai bekerja pun satu ofis hehe..walau bagaimanapun, setiap hari mesti kene berhubung jugak, kalau tak call, paling koman pun sms laa... kalau tak, salah sorang mesti sentap, haha ;p

kuku pernah kerja lama sangat di JB.. tapi tak rasa percintaan jarak jauh sangat sebab hampir setiap minggu kuku balik, kui kui..

walaupun dah habis zaman belajar, tapi kalau nak kemana2, kuku mesti ada untuk teman, walau sejauh mana pun pergi ;) kawan2 aku memang dah jadik kawan2 kuku dah lah ;p haha







terlalu banyak memori aku dan dia, haihhh~

=)

Bersambung...

3 comments:

ciare (^_^)v said...

:)

nora no'a said...

cangat schweeeeeet la dD..

dd dudu said...

{ciare}
(^,^)

{nora no'a}
heee suwit kee ;p