Tuesday, January 19, 2010

My Engagement Day - gambar sekitar majlis

lina, kamu sangat chomeyl menjadi gadis goodie (^,^)
tiru gelaran muni untuk lina


biku dan ciare
motif? haha ;p


ezan watpe tu? ;p


perbincangan 2 keluarga


hantaran 2 pihak.
hantaranku warna merah jambu ;) *wink*


keluarga belah kuku


saudara mara belah dudu


puteri dudu yang tengah dup dap dup dap disebalik tirai semasa perbincangan berlangsung dan menunggu untuk di sarung cincin,
ditemani dayang2 pink^^


**rasa segan nak letak gambar sarung cincin.. sowii^^



sesi bergambar dengan ma dan ibu2 saudaraku


tuk dari kuantan.


yes! berjaya buat kawan2ku pakai satu tema pink ;p
adam, how dare u x pakai pink? ;p


-merpati dua sejoli-
eh idzuan, u are disqualified..mana pink? ;p


bersama cousinku, kaklong :)


kakngah ;)


aik, bantal mini tempat dudukku dah jadik tilam adam ye ;P


potong kek tak termasuk dalam aturcara ye... *kene paksa potong*.. tsk


bergambar bersama hantaran belah lelaki :)
x sempat bergambar dengan hantaran sendiri (T_T)
wuuu *nangeshh*


oklah ini dulu yuk.. next entry akan ku uploadkan gambar2 sengal, candid, tak perasan dan macam2 adaaa haha

3 comments:

Atiqah Adnan said...

tahniah... suka nye tengok gambar dd betunang.. cantik laa dd.. sweet like lolipop je kaler pink tuuu.. i loikeee.. tudung pun cantikkkk..

hee

dd dudu said...

{atiqah adnan}
tqa, thanx ek ;)

errr kite pakai tudung vispera tu,hehe nanti tqa siap dapat sponsor lagi kan dari vispera, *jelessss*

heeeeeee

hanabira said...

dd..xde gambar ngan keri ke??=)