Thursday, January 28, 2010

from sarawak with love


macam biasa, taip laju2 sebab nak tidur dah, hoho


hari tu kuku pergi outstesen dekat sarawak..

dapat clutch/henbeg dari sarawak, yeayy..
ade ribbon, suka sukaa


ada 5o ringgit terselit senyap2 dalam beg ni?
sungguh rasa comel hak hak hak
^^

makasihhh tunang-tunang (sila pronouns seperti kunang-kunang) =) nanti gi la outstesen lagi ye ;p pangggg~ ..tipu jek ;n


hihi tiba2 kuku dapat nama baru, tunang-tunang ;p kunang-kunang, tunang-tunang hahaha

ok laa tu, asalnya nak bagi nama tutu ganti kuku, tapi kalau jadi suami nanti InsyaAllah, aminnn, takkan kena bagi nama susu kot? T_T


note : gambar kek lapis tak sempat nak snap sebab dah kena ngapp ngan ma ayah heeee

8 comments:

Apple Cute said...

wah didi...cantikla purse itu...suke2...hehe lagi suke ade note 50 =))

~ ReD ~ said...

x yah la dd cari clutch lagi kalau nak gi dinner ;)

~ ReD ~ said...

eeh...jaaappp!! tu duit nafkah pertama sejak bertunang eh? cmtu?heheheh

rosealley said...

comelnye clutch itu!!

Apple Cute said...

alamak tersebut purse la plak...purse n clutch x same ek ?? heheh

[z@ck] said...

nice clutch
=)

dd dudu said...

{apple cute}
suke jugak =) hihi

;P

{red}
butut butut, clutch yang ade kecik muat2 henpon jek.. yg ni gedabak, sumbat laa apa nak sumbat pun ;p heheeh

{red}
heeee nafkah indaa~~ haha xtaulaa, masa nampak 50 tu kite sengih2 jek, tak tertanya pulak kat kuku untuk apakah, hihi

{ros}
apa? comelnyee org yang dapat clutch?

hik pangg~~

{apple}
alaaa lebih kurang laa tu ;p clutch tu kire purse besar laa ;p (hee sukati aku jek)

{zack}
hmm ^^

noname said...

tutu? reject! ;n