Sunday, January 17, 2010

Alhamdulillah =)


Assalammualaikum semua =)


Ahamdulillah..
dengan sekali lafaz... eh eh silap silap ;p itu nikah punye ucapan kan hew hew ;p
pangg pangg

ok ok serius.. Alhamdulillah, 16/01/2010 semalam, saya sudah menjadi tunangan kepada Mohd Khairi aka kuku..

note: betul ke aku dah bertunang ni? cubit2 pipi ouch ouchh

terima kaseh pada semua kawan2 yang sudi datang, pada yang sudi menolong kawanmu ini dari sebelum majlis hinggalah ke selepas majlis.. jasa kalian sungguh tidak terbalas :') entry penghargaan akan menyusul kemudian yee bila dah ada gambar yang elok2 siket :) lepas tu, nak minta maaf sangat2 kalau2 ada kurang sana sini semasa majlis semalam ye :]

oh pada kawan2 yang tak di jemput, pls pls jangan la kecil hati :( nanti saya kawen, saya jemput semua ya ya^^

cukuplah bagi satu gambar ni dulu ya.. maaf gambar sedikit kabur, faham2 laa kamera sendiri hehe.. nanti bila dah dapat gambar dari my dearie fren, ezzan, kite upload lagi k ;)

akhir kata,
Puteri Buah Peach sudah dilamar putera~
pangggg~ haha gedik giler penutup..

dadada (^^)/

Daisypath Anniversary tickers
^^

17 comments:

Ann-Wardrobe said...

tahniah!!!

mun-e said...

tahniah dd
tahniah dd
tahniah dd

;p

semoga menjadi tunang yang solehah.. cewah ;p

dd dudu said...

{ann-wardrobe}
thanx ann ;)

{mune}
heee comel giler ucapan ;p
InsyaAllah =)

;)

nisa ~ shasha said...

congratssss dd!
wahhh.. senyap2 je ye!

nuhan said...

tahniah dd~!^^

sweetnya....bunga yg dd pegang tu..ngee~:p

dd dudu said...

{nisa sasha}
thanx nisa ;D
alaa org dah bagi hint2 dah kat entry sebelum2 tu ;p hew hew hew

{nuhan}
makasih hanum!
ohohohooooo puk puk ;p

[z@ck] said...

tahniah!
=)

marinahunny said...

tahniah! akhirnya puteri buah pech yg kuat berangan jmpa si putera idaman..jgn tunang lama2 tau..kawen cpt2!

surney hasniey said...

tahniah dd.. (^,^)

canerla aku leh ingat ko bertunang ari ahad...huhu...rupanya ari sabtu...wuuu...tapi ari sabtu pun aku tak dapat pegi gak sebab keje..huhu...sori sangat2!

HKC said...
This comment has been removed by the author.
dd dudu said...

{marinahunny}
hehe thanx akak^^
InsyaAllah, doa2kan yee, Amin ;)

{surney}
meh sini nak puk puk
hew hew

Norliza Zainul said...

aku ingatkan kenduri tunang aritu ade Mc'D..hik hik

faizah said...

tahniah dd atas pertunanganmu...

maaf x dpt datang sebab kerja pada hr sabtu

anyway ko kelihatan sangaaaaat cantek;p

khaiza said...

congrats dd..cantik lah..

dd dudu said...

{norliza zainul}
hahahaha xleh la mcD, klu x aku yang kebulur kang sampai hilang pertimbangan, hik hik.. korang makan nasi hari tu pun aku dah sabarrr sabarr sabar~~ ;p

{faizah}
heehe thanx kaklong (^,^)

{khaiza}
makasih khaiza =)

suamihanyisterizuki said...

dd,

huhuhu, lambat sket...on leave laa, br je bukak blog...

TAHNIAH dd...

TAHNIAH KJ jugak...

dd dudu said...

{hany}
thanx hany^^

-from dd n kj-

hehe