Wednesday, January 20, 2010

my engagement day - penghargaan (jurumekap)


jurumekap ku adalah kawanku dari geng puteri 7 jugak^^ iaitu
Mrs. Ciare ^^
sangat2 terhutang budi dengan beliau kerana sudi mencontengkan muka ku ini~ huhu

love u lah ciare! mmuahxxx mmuahhxxx

ciare adalah yang hujung belakang sekali tu ;)


masa proses memekapkan diriku hari tu, saya tak dibenarkan tengok cermin pun.. hehe.. tak tau dah apa jadi pada muka ku ini.. tiba-tiba dah siap.. taraaaa~~~ bila tengok cermin, terus tak kenal diri sendiri ;p first time makeup hok hok.. thanx sangat ciare, for the nice makeup, dan berjaya buat aku rasa ala2 artis gitu hahaha *gelak guling2 beramai2*

dan ciare, sori2 macam menyukarkan ko jek nak makeup aku yang tak reti duk diam ni (T_T) kadang2 aku berusaha untuk tahan gelak sebab kelakar, tapi kadang2 tak berjaya, uwaaa dush dush


jari dan span ciare, gegar gegar..

lengan dan mata ciare..


cantek tak makeup yang ciare buat?
eh bukan tanya "cantek tak orang ni?" tau :n
tapi tanya, "cantek tak makeup ciare?"
(^^.)v

nice kann kan, jadik siapa2 yang nak menggunakan khidmat ciare untuk jadi jurumekap, silalahh hubungi Puan Ciare di http://ciare.blogspot.com/

hehe.. ciare, takpe kann? ko dah bersedia kann jadik jurumekap? ;p
siu siu~


hehe.. hidup puteri 7 (^^.)/

4 comments:

murni^^ said...

cantik cantik. pandai ciare mekap. ;)

dd dudu said...

{murni}
ha'ah heeee ^^

ciare (^_^)v said...

adoi...rasa janggal pulak ada spesel entri utk i ;p apepon sgt berbesar hati jantung dpt mekap dd...hihi ;p tp serius lah, aku riso bangat tak berjaya mekap ko...huuu..naseb jadi maak :)

okay sape next customer? gagaggaga (seram plak rasa bl sebut customer ;p)

dd dudu said...

{ciare}
hihi janganlaa risau :D yakin tauu, yakinn :D

ko ada bakat, ingat tu hew hew

lepas ni siapa kah? ateh ke lina ke biku keee, hew hew