Tuesday, March 30, 2010

wedding theme - white and silver


calon kedua tema feveret ku adalah, tema putih + silver :D


salah seorang kawan baik ku iaitu
miss R, akan menggunakan tema ni untuk perkahwinan dia bulan 6 ni, di belah laki.. hehe takpe ke miss R tiba-tiba aku reveal tema color wedding korang ni? walaupun x letak nama penuh ;p.. kalau tak boleh, aku delete laah kejap lagi ek
padahal orang dah baca dah haha

tapi saya tak sure pulak, diorang akan guna putih+silver ke atau silver sahaja ek? lupa pulak nak tanya hari tu, hoho..


yang pastinyaaa, putih + silver, bagi saya kombinasi 2 color itu sangat cantek dan nampak mewah dan jugak berseri2 =)
kek putih + silver


hari tu, masa kawan puteri 7 saya kahwin, iaitu ja, dia juga menggunakan tema color yang ada sentuhan silver..

pengantin putih, pelamin warna silver. berseri2 =)


simple jek :)

motip loceng? hehe





trend ke door gift bagi bentuk kerusi?

*eh jangan ingat aku berminat nak bagi doorgift cam kat atas ni lak, haha saje je tepek..


hantaran silver, wahh~~


kembar ekin ;p
tengok pada bajunya dan veil nya, nice :)



apakah lagi 1 tema color yang saya sedang pertimbangkan untuk perkahwinan saya nanti?? teka teka, lagi satu peluang :D siapa dapat teka, memang kawan saya lah :D haha


8 comments:

Xara said...

hitam?

dd dudu said...

{xara}
are u sure kak suri? ;P

faizah said...

mmmm.... maybe warna cream kekuningan pulak sepenuhnya. hohoho. ntahh~

dd dudu said...

{faizah}
kejam ek soklan aku ;p

alaa kaklong~ salah lagiii~~
usaha lagi yeee ;p

ehehehe

nurul azida ahmad said...

maybe warna putih pink :) eh yeke?
hahaha

dd dudu said...

{zida}
dekat dahhhhhhhhh tuuuu dekaatt dahhhhhhhhhh!!!!!! (^o^)

*eksaited lak aku

cuba lagiii yuk zida

hik hik

mun-e said...

takut nk teka dh nanti kena gelak lagi :P

xpe nak teka jugak haha. oo ko ckp dkt dgn jwpn zida ekkk

so aku teka putih+merah :P

dd dudu said...

{mune}
alaaa merah tu dah tersasar siket dari pink, hihi

die kurang siket dari merah dan pink

heheheheheheheh, dah gtau jawapan kat entry baru dah, hew hew

**takk takk aku tak gelak
;p