Friday, March 26, 2010

someone's watching over me


semalam kan episod akhir cerita Siong. memang aku nak sangat balik awal. nak tau siapa lagi sorang pembunuh aka siong yang bunuh 2 orang selain si Tajul Zamani tu.


pukul 6:20 petang dah kemas2 nak balik dah. tapi biasalah, bila aku nak cepat ada je perkara malang berlaku (T_T) malas nak cerita.. akhirnya dalam pukul 7 malam baru aku dapat gerak bersama kelisaku (T_T) ni nak kejar pukul 8:30 malam ni, TV9...

sekali, dang!!! jem gilerr... kaki ku sakit menekan2 brek kereta yang jalan siput2 macam siput sakit perut.. jem yang amat sangat dari sungai besi sampai ke atas siket dari muzeum negara.. tak tau lah pahal tah.. selalu ok jek, 50 minit aku dah sampai rumah.. tapi semalam 2 jam aku stuck dalam jalan raya, uwaaa... siong dah separuh tinggalkan aku, uwaaaa...

mak aih, panjangnya mukadimah.. sebenarnya nak cakap, masa tengah duduk melayan jem tu kan, dalam otak aku terngiang2 satu lagu.. tiba-tiba aja... mulut aku humming ikut suara yang terngiang2 tu.. "hm hm hmmm hmm hmmm ~ hm hm hmm hmm hmmm~~"

apalah lagu yang aku duk humming tu.. aku sangat lupa lirik dia.. tapi lama2 tu aku teringat oh yaa! lagu video klip yang aku sangat suka tengok masa zaman belajar dulu.. cerita Raise Your Voice yang Hillary Duff nyanyi.. yeyyy dah ingatt!!! ni video klip feveret ni dulu2 , asyik duk play je kat hostel zaman belajar dolu2.. huhu

so tadi sampai terus youtube.. rindu sangat dah dengan lagu tu dengan rindu nak tengok video klip tu.. huh ada jek video tu dalam Komputer kat rumah, tapi Komputer tu dah selamat aku sorokkan di bawah katil.. sekian terima kasih..


so ini dia, taraaa~~~






Hillary Duff sangat kiut dalam klip ni kan.lagu ni dia nyanyi untuk adik dia yang kemalangan dalam cerita tu. cerita ni pasal dia tipu ayah dia, konon2 dia duduk rumah makcik kat satu tempat tu, sedangkan dia pergi masuk sekolah art ke nyanyi ke apentah.. dia suke menyanyi... hoho..


oklah, kesimpulannya, ending cerita Siong entah hape2, apaaaraaaa.. cerita punyalah best, sekali ending macam haprak.. puk.. sia-sia je..


-si penulis-

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me
~

hm hm hmm hmm hmmm~
hm hm hmm hmm hmmmm~
hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hmmm~
hm hm hm hm hmmm~~
hm hm hm hm hm hmm~
hm hm hm hm hm hm hm hm hm hmm~
hm hm hm hm hm hmm hmm hmmm~



5 comments:

Ezzan Yusop said...

hilary duff dah nak kawen dah!

*ok tiada motif beritahu saje je hehee*

faizah said...

hillaru duff dalam carita ni chubby kan. montoks~

dd, ko banyak je video best2 dalam PC.. aku memang ingat sangat yang ini.

dd dudu said...

{ezzan}
omg,dd dah tak mengikuti perkembangan semasa dah.. dia nak kawen dah kee, hok hok nanti i gugel

{faizah}
hillaru duff :'D

ok ok serius.

hik2 dah ramai yang rajin memberi ;P

kaklong suka yang mana ek dulu? pae suka sangat video klip I****. ha ha mati aku bagi hint ni kalau pae baca entry ni. sengaje nak buat pae marah, siu siu siu~

ciare (^_^)v said...

lagu ni mmg menaikkan smgt masa down...zmn study dulu la kan melambak v.clip minah ni. comei sgt :D


p/s:skg aku lebih baca selawat tafrijiyah :)

dd dudu said...

{ciare}
ko pun pengumpul video klip bes2 kan :D

selawat tafrijiyah lebih menenangkan =)