Sunday, March 21, 2010

Adam dan Puteri 7



Dialog - dialog Adam

"hello puteri lina. jangan call boleh tak? janganlah ganggu kebahagiaan i dengan puteri dudu"


"aipp puteri biku!! berani ko rampas i dari puteri dudu! i nak bersama sehidup semati dengan puteri dudu!! jangann!! oh nooo!!"


sigh~ "akhirnya ko dapat aku jugak ye puteri biku. busannye~"


"eh puteri hana? puteri ciare? korang nak buat apa dengan aku ni? puteri dudu mana?"


xde perasaan~ .. "xmo puteri lina xmo xmo! nak puteri dudu jugak, mana dia~"



"tolong~~ tolongg~~ korang nak buat apa kat aku ni =n ~


"ketepi puteri ciare, ketepi ketepi"


"whatever~"


"oh please lah puteri biku~ xnampak signal busan aku ni?"


"at last! ada pun puteri dudu! baru laa aku sudi menatap kamera^^ hew hew"



hik hik larikkkk!!!!!!! puteri dudu kena kejar dengan puteri2 lain~ tolongggg~~~ jangan marah aku wehhh~~~ hahahaha dialog rekaan suka2 syok sendiri
;P


hari jumaat hari tu hana tiba-tiba ada di putrajaya. plan sehari sebelum tu, nak jumpe puteri-puteri 7. dan last minute plan, kitorang berkumpul di rumah ja jek ;p sepahkan umah ja hew hew. ja ni bondanya si Adam. gambar2 di atas di ambil ketika bondanye belum pulang dari kerja. yang ada di rumah cuma ayahandanya si Adam dan nendanya. diulangi, gambar2 diatas di ambil semasa bondanya belum pulang ye. bila bondanye dah pulang, dan adam nampak muka bondanye, terus adam menanges semahun2nya, meraung kuat-kuat macam dah kene dera ngan kitorang. tsk tsk. percayalah ja~ kami tak dera dia, kalau ko x balik, adam baik2 aja. uwaaa semua sebab ko dah balik punya pasal ;P



lisa, kitorang tak dapat hadir ke kenduri di kelantan. kitoang remote kenduri dari sini aje boleh? uhuk huk, selamat pengantin baru lisa.


sesi sok sek sok sek. puteri dudu maintain dengan pistol, takut ada sesiapa apa-apakan adam ;P ecece


bangggg!!!!


tengok tengok, bila ja balik je, adam dah taknak dengan kitorang. nyampah tau dengan ja.


oklah tu je. thanx puteri 7, aku giler happy time tu. korang buat aku gelak-gelak sampai keluar air mata, haha. benci tauu~ hilang kontrol ayu aku keh keh. senak perut aku gelak. xpe, gelak tunduk2 pegang perut pun keri jek nampak ;p hehe keluarga ja buat2 tak nampak kan ;P benci hana sebab tipu aku pasal sudu ber'magnet dengan pinggan kertas tu puk puk ;v
thanx to ja, shah, umah ja, angah ja dan mak ja atas layanan terbaek =) buat susah2 aje ;p
koranggg, kite jumpe lagi macam ni ek ek ek. aku suka plan yang macam ni tiba-tiba. kalau plan awal2 selalu x jadi. hihihi

dadada (^^)/

note : puteri 7 ni tak lengkap. puteri ateh takde, dia jauh. sob sob


11 comments:

dd dudu said...

{ciare}
bole2, tunggu bulan 11 ke atas karang :D

mun-e said...

kesian adam.. takde satu pon gmbr die senyum. SAH die rindu kat antie muni dia...

:P

Unknown said...

dd pilih gambar yg salah tu muni..hehe..

mun-e said...

hehe yeke. hana, korg makan ape tu? nasi lemak ek. nampak bungkusan daun pisang. hehe.

pearjar said...

aah..nasi lemak..sedap..tp xbleh mkn byk,malu ngan mak ja..hee

pearjar said...

lupe nk ckp..aku tumpang acc peja ni..coz maleh nk sign in..
~hana

dd dudu said...

{mune}
muni ;n

{muni, hana dan peja}
hehehe ade makan nasik lemak,murtabak, popia, jagung, kek2, buah2, teh o panas :D

ja_on_seven said...

8 bln lg adam akan ade adik..hik

dd dudu said...

{ja}
setahun lagi lak, adik kepada adam akan ada adik ;p

ja_on_seven said...

hik..hik..advance betolll!! hak hak..

hee eksitednye..nk bg adam jmpe adik2 nyee...

dd dudu said...

{ja}
hik hik adam jangan buli adik tau ;P