Sunday, March 14, 2010

cak :)


Assalammualaikum sumee :) cak cak~



cak cak lagi ;)

saya sudah kembali dari bengkel. huhu siang malam bengkel. bengkel hari khamis dan jumaat habes pun pukul 11 malam. lepas tu mencicit takut naik bilik tingkat 10 sorang2. uhuk. jangan tanya kenapa aku tidur sorang? ;P tapi yang pastinyaa aku takut ok. aku pun xtau kesilapan mana tah, tiba2 orang lain semua dapat tingkat 4, aku lak dapat tingkat 10, Executive floor. oh my~~ kenapakah? mesti pengarah yang taknak bilek tu lepas tu staf baru yang terpaksa dapat, heh dd , tak baik buat fitnah tau. ataupun, memang hotel tak cukup bilik, lepas tu nama yang terbawah dalam senarai (aku la tu) terpaksa masuk bilek eksekutif.. waaah curlasstt terpaksa~~ bole pulak gitu, wah dd, tak baik main agak2 lepas tu publish dalam blog. pang pang~~~~

uhuuuuu yang pastinyaa aku tidur tak lena. yeke tak lena? ;D nak shi shi takut pergi toilet. nak lari turun bilek kakak, ohh gila ke, terlepas kandang buaya, masuk pulak kandang harimau. maksud aku, dah ko takut2 dalam bilek, ko berani ke nak lari keluar lalu floor yang sunyi dan naik lif sorang2 tengah malam? ohhh noooo~~~~~~~~~~ sudahnyaaaa pasang laa TV kuat-kuat. bukak semua lampu. dan menyorok dalam selimut.

eheeee Alhamdulillah semuanya okay, tiada apa2 gangguan, Alhamdulillah^^lagipun hotel yang aku duduk tu tengah2 bandar Seremban. hehe shud be ok laa ;)

anyway, seronok pergi bengkel, dapat belajar banyak perkara2 dalam aplikasi2 atau web dalam UKM ni. gemuk pun bertambah, sob sob. sekarang aku berkeadaaan tak boleh tengok makanan. aku dah sampai satu tahap banyak sangat mengadap makanan kat bengkel hotel tu sampai tak boleh nak tengok makanan dah sekarang. yelah, dah asyik makan jek. kesian perut asyik kena proses-memproses jek. dan sekarang, ahh serius aku tak boleh tengok makanan. muak semuak2nya. semalam balik rumah tak makan. maafkan kite ma :[ malam tadi makan ubat sakit jangan tanya sakit apa? ;p pun, tanpa makan nasi dulu. biarlah kena marah pun huhu. pagi tadi pun mampu makan 2 sudu nasi goreng je. lepas tu, pintu tekak tutup ketat2. maaf ma :[

dan sekarang saya di library. perut lapar bunyi2, tapi mulut mengatakan "tak mau". huk2 bila bayangkan makanan rasa nak muntah sekarang. oh kenapakah~~~ korang pernah rasa begitu tak? tapi rasanyaaa tak lama keadaan aku macam ni ;P dd dan makanan tak boleh dipisahkan lama2 hehe.

ok bye bye.

No comments: