Showing posts with label pin dd dudu. Show all posts
Showing posts with label pin dd dudu. Show all posts

Wednesday, May 12, 2010

dah restock pin dd dudu (brooch bunga)


saya dah restock brooch bunga. berdasarkan penjualan stok yang lama, saya boleh nampak ramai suka yang kelopak macam mana, warna macam mana, dan ramai tak suka yang macam mana.
jadi, saya restock mengikut pengalaman itulah :)



kelopak bunga ni adalah kain tau.

lagi satu, kalau nak tengok stok lama, boleh klik SINI. yang masih available tu, boleh la kalau nak order :)

kalau berminat, boleh emel saya di greenrose_dd@yahoo.com
dan beritahu

Nama :
Kod item dan Kuantiti :
Alamat :




harga setiap brooch masih sama ya. RM 2.50.
kalau beli 4, RM 10 ;P
untuk penghantaran menggunakan pos biasa, kena tambah harga setem 50sen ye.. digalakkan membeli brooch dalam bilangan ganjil supaya bila campur harga setem, boleh jadi genap, kira takdelah sen sen kan bila nak transfer tru online :)

untuk yang membeli 8 brooch, postage adalah percuma yaa ;)


bp3 : available
bj9: sold
bc2 : available
bj10 : sold
bL4 : available
br9: sold



bo5 : sold
bg4 : sold
bk3 : sold
by6 : available
bw5 : sold
bo6 : sold



bj9 : sold
bj13 : available
bj11 : sold
bj12 : sold
*muni, ko dah booked brooch yang paling lawa di mataku!!!

bg5 : sold
br10 : available




by7 : available
bg6: sold
bk4: sold


bo7: available


by2: available

okiee selamat melihat dan membeli ;)

taaaa (^^.)/




Wednesday, April 28, 2010

mereka sudah pakai pin dd dudu :D


mereka + saya sudah pakai pin dd dudu. anda bila lagi?


;P


terima kasih kawan2 :D



makasih kat yuyu jugak sebab buat entry pasal pin dd dudu walaupun entry tu share dengan kisah ko main squash ;p kui kui


pembaca nak beli pin dd dudu tak? boleh lah klik sini. emel je saya korang nak kod item yang mana satu, balik dari bandung nanti saya reply k ;)

maaf pilihan dah tak banyak sangat, nanti balik dari bandung saya restock ye :)

okie bye bye

note : apalah aku tengah buat sekarang kat bandung ye? ni entry yang auto publish tau


Monday, April 19, 2010

mari beli pin dd dudu


hot chat pagi tadi sangat kelakar dengan AG dan kiran.. pasal 'sekelip mata'


caller : semalam saya dan kawan-kawan makan dekat satu restoran tu.. sebelah meja kitorang awek-awek.. kawan saya ni duk ushar jek awek2 tu.. lepas tu kawan saya ni tengah makan tulang, duk cari je daging dalam tulang tu.. entah cammane tengah korek2 isi tu, sekelip mata je tulang tu boleh terpelanting ke meja awek2 sebelah tu. landing baikk punyaaaaaa atas mee goreng sorang awek tu. *malu giler


awek tu bole pulak cakap..

awek : saya tak makan tulang bang... kot ye pun nak kasi, kasi laa daging


:'D

okeh aku cerita memang x lawak. tapi masa dengar dalam kereta tadi mampula buat aku gelak gegar2 kereta. hak hak hak


kami memakai pin dd dudu

kof kof suke2 hati jek kan bagi nama kat brooch itu :'D


pegi joging pun bole pakai, so x la berat sangat tudung muni ;p leh pakai ke ayat aku ni, keh2



eh kalau ada sesiapa yang dah beli dari saya n pakai brooch ni meh laaa kasik uols nye gambar, hew hew


gedik giler bila nak pos, buat packaging ala2 gift shop ;p hew hew handmade yang buruk sedikit


OK SESIAPA NAK MEMILIH DAN MEMBELI PIN DD DUDU, SILA LAH KE SINI

yang dah sold out, boleh request nak jugak, tapi lambat siket okeh :)


nak buat kerja daa, bye bye :)

Monday, April 12, 2010

saya jual - brooch bunga kain



Assalammualaikum semua :)

erm camne ye nak mulakan.. hehe.. takpelah, straight to the point lah ;P

saya kini ada jual pin/brooch bunga kain tau (^_^)


jadi sesiapa yang berminat boleh lah emel saya di greenrose_dd@yahoo.com dan beritahu

Nama :
Kod item dan Kuantiti :
Alamat :


MAKLUMAN SEMUA~ 2 orang pelanggan online pertama tidak akan dikenakan cas postage ye ^^


harga setiap satu cuma RM 2.50 sahaja :)


bj1 : sold
by1 : available
bg1 : available
bo1: available
bw1 : sold
bj2: available



bj3 : sold
bj4 : sold
bg2 : sold
bb1 : sold
bb2 : sold
bc1 : sold




bj5 : sold
bo2: available
bw2: sold
by2 : available
bg3 : sold
bj6 : sold




br1 : available
bh1 : sold
br2: available
bh2 : sold
br3 : sold
bb3 : sold



bw4 : available
bk1 : sold
bj7 : sold
by3: available
bj8 : available
by4: available



br4 : sold
bp1 : available
br5 : available
bL1 : available
br6 : available
bL2 : available



bg1 : sold
bk2 : sold
bp2 : sold

bL3 : available
bw3 : available
by5 : sold



br7 : available
bo3: available
bh3: sold
bo4 : available
be1 : sold
br8: available



note : maaflah, kod tu saya letak untuk pemahaman saya, maaf kalau nampak pelik, hik2..

oh ya, kalau pin yang anda nak tapi dah sold atau fully booked, boleh jugak request pada saya, nanti saya cuba restock, tapi dapatnya lambat siket la kot hehe...



gambar pin dari belakang




saiz brooch sebesar duit syiling 50 sen ye

sangat sesuai untuk dipakai dengan tudung bawal. sebab nak selempang kan. tapi boleh juga nak pakai dengan tudung berawning, untuk kasi lebih terletak di bahagian bahu :D



saya ingin menjadi penjual/peniaga yang jujur.. saya dah check satu2, semua stok saya sekarang dalam berkeadaan baik-baik belaka.. pin pun saya dah check satu2 dan pastikan tidak ada jarum yang boleh buat sangkut kat benang tudung ye ;)
tetapi sekiranya barang ini sampai pada anda dalam keadaan tak elok seperti pin tercabut atau kelopak bunga tercabut akibat postage, sila beritahu saya beserta dengan bukti ya.. nanti saya akan ganti yang baru :)

akhir kata, ini adalah permulaan saya dalam bisnes persendirian.. doakan kejayaan saya yaa ^_^

note : hati berbunga-bunga riang kerana menjual brooch bunga favourite ku, ~(^_^)~ hew hew hew