Friday, November 12, 2010

lemau dan lembab sedikit



aku sangat sukakan hujan.. terutama semasa memandu di waktu pagi.. Subhanallah.. kenikmatan sungguh... memang takkan ngantuk punye.. tetapi pagi ni rasa x bes la.. sebab sampai ofis lewat.. pukul 8:20 login.. what the~~~~~~
lewatnye :(
dah la sampai2 dengan payung pink dan tudung tak berapa nak betul, ada orang tegur "ko macam makcik2".. cis kuang ajo..

lepas tu dah laa lewat, rasa lembab2.. walaupun dah pakai payung, tetap kene tempias hujan dari parking ke ofis.. kain jadi basah dan lembab, stokin jadi basah. iewww!!!! kaki pun basah dan lembab, dah bukak stokin, ganti dengan stokin simpanan di ofis, tapi tetap rasa tak selesa. kaki kecut2 sampai sekarang
crying


tak suke lembap ;p kalau lah aku ada kain extra, mau aku tukar kain sekarang jugak. kalau ada seluar tidur ni pun mau aku tukar kejap ni ;p gi sidai kain jap ;p pakai baju kurung dengan seluar tidur dalam ofis, motip ;p



sedang buat kerja tadi, rina bagi link lagu Right Here Waiting For You, Richard Marx. oh sesuai sangat dengar waktu2 hujan ni... oh bunga2 nye rasa^^ ketenangan^^

dan sekarang rina sedang gigih mengumpul lagu2 romance dalam satu album. bagus rina bagus.. nanti aku curik tau. kekekeke

angel



oh tadi bukak emel ptm, pastu gelak2 ngan satu emel ni.. tajuk die inovasi.. ermm dlm byk2 gambar yang ada, aku nak tepek 5 gambar ni je lah.. hehe yg lain gelak sorang2 kecik2 di depan pc.. hik2


kalau aku pakaikan payung kat kuali astro belakang umah macam ni, berkesan x ek ;p



ahahahaha kelakanye :'D




gigih tak, sambil memandu sambil tarik2 tali hee hee



ade x org dengki tarik sehelai buku hee hee



ahahahaha!!



hari tu gi fakulti ada appoinment dengan Dr. masrah.. ok dah semua chapters ku, tinggal nak compile dan bukukan saja tesis ;) lepas masukkan chapters tu dalam envelop, dengan rasa takut2, aku keluarkan kad kawen... sambil sengih2... *siriyes takut nak cakap hahahahhahahahaah

"Dr.. saya nak kawen.. " *grin.. sambil dup dap dup dap tunggu respon Dr.

.....

"sekarang awak nak siapkan tesis awak ke awak nak kawen?"

gulp. *takutnye ;p


gulp. "Dr.. heehee.. saya cuti seminggu lepas kawen saya x pergi honeymoon pun tau... saya dah mintak kebenaran bakal suami saya, saya nak siapkan tesis ni dalam masa cuti seminggu tu.. dia ok je"


"yelah tu"

"betol Dr.... saya honeymoon bulan 1 nanti"

*Dr. senyum..

uhuk ;p


uhuk lagi ;p



hari tu dah kene nasihat panjang2 ngan Dr. taufik.


uhuk lagi lagi ;p




lepas bagi kad kat Dr. dan kirim jugak kad Dr. Gee.. aku pegi round satu bangunan baru tu nak edarkan kad kawen.. Dr. taufik, Dr.Salmi, Dr. Saadah.. tapi semua pintu berkunci.. dah kau pergi waktu lunch of course la kan ;p terus masuk kan kad ke dalam pigeon hole..

ummu pun xde kat meja die.. terpaksa tinggalkan atas meja.. hehe


oklah korang, nak buat kerja ni. semangat2. sambil layan lagu Richard Marx tadi.


tataaaa
wave



ttym yuk.




8 comments:

nieza rawi said...

forward la email inovasi kat akak... rosniza@frim.gov.my
nk tgk semua inovasi.. kikikihhhh

dd dudu said...

{kak nieza}
okie dah sent!! :D

iedayah said...

i pn cuti seminggu..xtau r ad trip horneymoon ke x dd

nurul azida ahmad said...

lawak payung astro tu. hahaha.

dd dudu said...

{iedayah}
hehe dd pun xde sebenanye iedayah ;)
setelkan hal2 penting dulu cam rumah etc hehe

{zida}
hehe kann ;p

Tukang cerita said...

salam dudu...
akak dah terima kad kawen...

sweeettttt sgttttt...
TQVM yea...
:)

Rohani Hashim said...

dd, betol ke ada kete mcm tuh...mcm takot jer

dd dudu said...

{tukang cerita}
yeyy kak nunu dah dapat kad ;D

{mzhany}
hany yg mana? yg tukar tempat stering ke? hik2
cam xlogik jekkk, sbb xkan die rajin bebeno nak tekan signal kat belah lain? hek hek hek