Saturday, November 20, 2010

Blog My Secret Garden ditutup



saya menaip entry ini pada pukul 3:14 am, malam nak nikah esoknye... pengantin tak cukup tidur... huhu..

waktu entry ini dipublish adalah pada pukul 10 pagi, dan ketika ini pernikahan saya dengan orang yang saya cintai InsyaAllah sedang dijalankan.. saya harap segala2nyaa berjalan lancar di masjid Salahuddin Al Ayyubi Taman Melati.


dengan ini, tepat pukul 10 pagi, 20 November 2010, secara rasminya blog My Secret Garden di tutup. Blog ini telah menyimpan segala kenangan suka duka saya sepanjang bergelar seorang cik. Blog ini akan menjadi muzium peribadi saya kelak.


Kite jumpe di blog chapter 2 saya, Our Secret Garden.. di alamat http://dudusecret.blogspot.com/


di sana, kalian akan berjumpa dengan saya sebagai seorang dd dudu yang baru, yang kini sudah bersuami ^^

kite jumpa di sana, sayang korang sume :)

mmuah





6 comments:

bini edy said...

blog ni dh nak simpan arkib negara ke? hikhik..selamat berblog baru..nanti i poloww

Unknown said...

waaaaaaah nak tutup :( nanti nak tgk rujukan camne dear :(

Shakina Farhan said...

jgn la tutup..huhu..nk jenguk2 nanti senang..kan nora..

btw congratulation on ur wed dear....;)

Rohani Hashim said...

ok dd, hany add skrg dlm bloglist hany ;)

Atiqah Adnan said...

nice!! gud luck dd!!

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.