Wednesday, March 17, 2010

kejadian aneh kawan saya


saya ada kawan. nama dia lisa. lisa ni, tinggal lagi beberapa hari jek nak kahwin. malam ni la nikahnya. nak dijadikan cerita, berlaku lah kejadian aneh kat rumah dia semalam. kat kelantan. kena pada dia sendiri. tak sangka sungguh, sebab selalu tengok dalam suratkhabar je.


nak tahu kisah apa?

klik http://pestisid.blogspot.com/2010/03/aku-terkejut-sejadah-berdiri-sebelah.html

Subhanallah.
apakah yang sebenarnya yang berlaku? dan apakah petanda atau petunjuk dari kejadian ini? Wallahualam.
kesian lisa, yang masih kebingungan, hoho.

note : lisa, betolkan kena semalam?

to lisa kuri-kuri, ermm jangan fikir sangat yuk tentang kejadian ni. fikir pasal persediaan kawen je tau. Selamat Pengantin Baru, lisa. hee awalnye wish.

7 comments:

pestisid said...

mekasih mekasih..hihi. ayh sy ckp mgkin dia dh faham ape maksud sejadah tu berdiri..die pon dh gtau..tp rahsia keluarga..family sy kan memang selalu jek ada bende2 mistik ni..cume malas nak cite kt org sgt jee..hihiiiii.

tq dudu!!

dd dudu said...

{pestisid}
ok nanti nak suh ko cite kat saya gak, wahaha

lisa, pergi make-up sekarang, malam ni ko nak nikah kan ;n

pestisid said...

motif skang kene mekap? malam ni baru nak nikah..cair la mekap nnt. pas kul 7+ i siap2la..nikah pas isyak..very the runsing tau, badan semakin berisi, tp lum lepas 50kg(perlu ke gtau?)..tapi sy sebelum2 ni kan takde la besar mane..tu yg rasa mcm anak gajah tu.

dd dudu said...

{pestisid}
motip ko percaya saya suruh ko mekap skang? ;n

hew hew

lisa.. i really wish i cud be there masa ko nikah dan kenduri :']

terharu lah ko dah nak nikah.. sob sob.. dulu ko kecik lagi kat kolej bawak kanak2 ribena pergi mana2 naik kancil DAK, beli2 saya makanan, kasi saya ngn pae lagu2 bes.. skang ko nak kawen dah, uwaaaaa cam xcaye jeekkk


motip emosi tiba2?

:'(

dd dudu said...

(background perbualan adalah lagu2 ungu)

uwaa sedih

Tukang cerita said...

nak pi jengok blog kawan....
sebelum tu, nk tnya kabar?
sihat ke dik?

dd dudu said...

{tukang cerita}
kak nunu ;) sehat2 macam tu je laa :) lama tak melawat kak nunu, kite g sekarang, hehe