Friday, April 23, 2010

10 jam lagi botak


kuku nak botakkan kepalanya lagi petang ini, wuwuwu nanges tersedu-sedu
..

dan lebih kijam, beliau buat countdown dari semalam :n mula2 hantar mms gambar dia "countdown 23 jam sebelum botak"... lepas tu pagi tadi kuku mms lagi.. "10 jam sebelum botak" ;n

sungguh menderitakan jiwa ini kamu tahuuu :n


lepas ni kuku akann botakkk uwaaaaaa, macam iniiii

macam orang pecahkan penjara ;p translate prison break secara grammar salah


takpelaaaa, fikir positif.. kuku botak, nanti kat bandung mesti orang2 jahat tak berani kacau aku eh silap tak berani kacau kitorang ;p motip dan kaitan? larikkk~ matilah aku telefon berdering kejap lagi~


nah, letak gambar kuku kantoi tertidur dalam team building ;p saje dengki, hok hok puas hatikuu~~ ;p

bye bye rambut kuku


note : xpe kuku, dudu paham kenapa kuku perlu botak (T_T)

7 comments:

noname said...

proteskah? ;n

dd dudu said...

{noname}
keh keh macam x biase ;p

Ogy said...

machoo apa.....juin the club cik abg akak le...dia kata botak senang..takyah beli syampoo..takyah sikat2...takde kutu, kelemumur...adesss

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

Akak suka je lelaki botak.. Jap2 nak g suruh Lily botakkan rambut! miahahahaha

dd dudu said...

{kak ogy}
ahahahaa jimat betul tu
:D

tapi suke tgk kuku ada rambut, hik2

*cam lawak jek ayat kuku ada rambut, kuku korang ada rambut x? :'D

{along muni}
wahh gituu~ :D

pestisid said...

kenapa kuku perlu botak? lili tak paham..motip tuka nama lili?? hakhak

dd dudu said...

{lili}
kuku tu memang suke buat mende yang iols tak suke, ko tak tau kee lili? kui kui

\/ (tetibe cucuk hidung ko lak)