Sunday, May 9, 2010

entry picisan


hari tu masa lunch hari jumaat yang lama tu, aku dan salwa pergi makan di kedai sup urat keting kat seksyen 7 bangi. seberang kedai tu ada kedai baju. aku dan salwa pun masuklah dan try2 baju yang berkenan.



tersuka pulak kat baju pink gelap ni. simple dan sopan. sesuai kalau nak pakai untuk pergi open house ke, atau apa2 function yang taknak pakai baju kurung tapi nak sopan. lepas tu pakai dengan jeans. eh jap jap, aku ada jeans ke? hak hak



tapi last-last tak beli pun. wuwu. entah, tak ada sebab. erm tak ada sebab untuk beli dan tak ada sebab kenapa tak beli. wahhh gitu~ ;P

last2 aku beli sepasang baju dan seluar pink. rujuk pada gambar seluar yang aku pakai di atas. gambar baju dikaburkan dulu yaaa ;p tak seprais laa nanti~ hew



note : iewwww beli baju dan tak beli baju pun nak cerita dalam blog. nak menyampah kat entry sendiri bole x? ;n

kan saya dah kata ini entry picisan ;p siu siu siu~







3 comments:

mun-e said...

kenapa nak suprise2? oo nak pakai time kawen nanti ekkk :P

dd, sempat lg pegi kedai seberang kedai sup urat keting nak beli baju ;n

marinahunny said...

best x sup urat keting?

dd dudu said...

{mune}
hehe baju tu nak pakai masa ros nikah. kene pakai pink, hee... tp x pakai seluar pink laa, pakai dgn kain pink lain yg ade kat umah hee

*motip bagitau semua perkara kat comment? ;p

kui kui sempat sempattttt ;p


{kak marinahunny}
best best.. tp kak, sebenarnye saye mintak sup kosong jekk ;p hewww hewwwwww kire x rase pun urat keting tu caneee

sup kosong pun sedap ;)