Tuesday, June 29, 2010

wedding ros dan idzuan yang kerlasss



ingat x hari tu kawan saya rossa kawen kat kelantan? haaaaa 26hb jun hari tu, ada majlis bertandang belah lelaki lak, kat Dewan *&^%&*@# Puchong, haha x ingat nama penuh Dewan


sesungguhnya saya sangat terpegun okehh tengok kawan saya niii, die dah berubah menjadi Siti NurRoslina :O

macam siti nurhaliza daa~~ hik2

cantek kan kan

baju, tudung dan veil yang kerlassss~~~~



uolsss~~ iols dilantik jadi pengapit~

masa ni kat rumah pengantin lagi, belum pegi dewan, dera ciare suruh die mekapkan aku haha



siapa pasangan pengapit perempuan?
gediknye soalan hihi


kuku lorrr~~~
seksa okehh nak samaratakan ketinggian payung dengan payung kuku ;n


kain pengapit adalah di sponsor oleh encik pengantin, hehe makasih2



geng senget hehe
kami adalah rakan se'course upm, hoho ;)



pengantin bersedia berarak, yehh



sangat menyukai pelamin diorang, lawaaaaaaaa
tak yah banyak2 bunga/barang pun, tp lawaa sangat dahh


suke sangat wedding diorang ni, cantek2 belakaaa
dewan x besar, tp ala2 open air dan meja banyak letak kat luar, suka suka

besnyee kalau ada dewan macam ni kat gombak *motip cakap2 tapi x tunjuk sampel gambar dewan?



ros, berfungsi ke kipas yg aku kipas2kan tu? hihihi



hai ezan, lawa kasut ;p



umu tak reti merenjis (macam aku hari tu gak ;p)
sakit perut nak gelak tapi tahan2 xmo terhambur gelak di atas pelamin, hihi
last2 kene angkatkan air mawar tu untuk umu sebab umu ingat air mawar tu melekat dekat bekas ;'D

sorii umuuu, dd ni asyik gelak je hahaa



sepatutnye duduk di meja pengantin banyak lauk sedap, aku akan makan banyak

tapi tidak tidakkk, tak seleranye macam aku lak pengantin, hihi
*macam tu rupenye jadi pengantin, nak makan jek ada jekk flash2 kamera yang muncul haha

kene berlatih mengunyah style lawa ni, supaya masa jadik pengantin karang tak kantoi gambar kunyah buruk senget2 ;P



OAS'ian
miss uolssss



UPM

ramai dtg =)
bessss, sbb dah ber'anak anak dah mereka, hihi



salwe datang lewat
xpe, maintain cun pakai baju bandung, wahihihi ;p



ezan pun baju bandung
ehh dd pun baju bandung laa, haha

*perlu ke beritahu semua ini? ;p keh keh



lepas dah abis majlis semuaaaa, kitorang dd, keri, ezan dan lina memfolo2 pengantin ke outdoor photoshoot di putrajaya


kat kawasan terlarang atas PICC, hehee


masa dekat2 Palace of Justice tu, dengan kitorang2 kawan pengantin ni kene baring2 atas rumput yang tajam

hahah tak sabar nak tengok.. aku harap gambar tu cantik, tak cantik siap photgrapher ;p tajam tauuuu rumput


hihihi


ok macam dah nak penghujung entry je nii



hari itu sangat penat dan menggembirakan. hoh tahniah untuk ros dan izuan atas wedding korang yang sangattttttt cantik dan kerlasss dimataku~~


selamat menempuh kehidupan berumahtangga yang manis, dan manis, haha x nak sebut opposite


nanti kalau ada apa2 berita gembira update kat dd dulu tau, yang pertama ;p *lariiii~~

erm lagi satu, terima kasih beri kepercayaan pada dudu n kuku untuk jadi pengapit korang :) maaf ye atas kekurangan huhu aku kan kalut siket, ekeke



nahhh sebagai penutup kasi gambar ni

cover album ros yang baru, tanpa gang bandung hihi



T.A.M.A.T


note: gamba2 di atas adalah dari ezzan dan jenal


5 comments:

rosealley said...

buruk jugak muka aku makan, haha

owh, nak reply satu2, sabar ye baca

Dewan tu nama dia Dewan Orang Ramai Putra Perdana, sape nak wat tempahan, sila hubungi la sesape berkenaan

kipas ko tu memang berfungsi, ditambah lagi kipas yang ada kat tepi, sebab tu muka xberminyak, hee

aku da gelak tahap kuar air mata masa ummu merenjis tu, kenangan manis tul

thanx ye ikut kitorang g outdoor, ye ye, nanti aku folo kontrak ko, hee

mekaseh jugak ucapan2 manis ko tu, insyaAllah kalo da ada rezki, korangla orang2 paling awal aku gtau, amiin

thanx gak sudi jadi pengapit aku:D

dd dudu said...

{rosealley}
hehe dah terlmbat ko nak berlatih kunyah ;p

alaa comel jek, pu~


eh ehh kontrak tu, aku memain jee heeeeeeee tp apasalahnyee ye dok ;p ekekeke

amiin

sesameee hehe

Rohani Hashim said...

stuju dd, sangat chanteq...waaaa skrg kaler grey/silver sungggguhhhh chanteq...and rossssey sgt chanteq...

dd dudu said...

{hany}
setujuuu setujuuu kaler grey/silver memang menawan^_^

rossey? bes gak panggil rossey, hehe rossey rossey

rosealley said...

rossey??puk puk