Thursday, July 1, 2010

kurus dah dia



hahaha baru 2 hari aku cuti kottttt, tetibe kurus kering dah kawan aku sorang ni jadinyaaaa, wahahaahaha salweee salweee~~~




tetibe tinggal tulang je kan ;p



4 comments:

aDieyZa said...

ciannya kwn dd.. hehehe

mmg if kita dh biasa buat sesuatu dgn member office, bila sehari x buat, rasa lain kan??

ni masuk hr ke2 member office zana bersalin.. so adakah lps ni zana lak yg jd kurus kering sbb xde member nak ajak gie cafe?? hahahaha..

dd dudu said...

{adieyza}

ha'ahh tu larr, klu member baik opis xde, mmg mati kutu dibuatnye, sy pun ;)

hahahahaha xpe xpe zana, dah dkt bulan pose, x yah gi cafe sgt hehe

Sayid Hameed said...

oi...curi entry aku
kurus ke?wakaka..

dd dudu said...

{awa}
tinggal tulang dahh, haha