Friday, July 2, 2010

cerita Ilusi



layan gak cerita ni bila balik kerja..

kenapa dalam ilusi liza semalam rizal paksa-paksa shahril masuk kereta?
rizal tu jahat laaaa, rasanyaaa
kenapa dia x mati tapi shahril mati dalam eksiden tu? mesti die sempat keluar sebab dah tau lori tu nak langgar

kenapa ayah rizal tu semacam?

;P

8 comments:

Atiqah Adnan said...

ayah rizal macam mane..?
alahai qah tak tengok lah dear..

dd dudu said...

{atiqah adnan}
tqa x tengok langsung ke x tgk smlm je ek???
dd nak cerita ni, haha

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

kenapa comment akak semalam x kuar ekk didi????????? akak dah jawab pertanya didi pasal HIV test tuh...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

dd dudu said...

{along muni}
hahhhhh

sy memang xdpt pownn, even kat emel pun, huwaaaaaaa

AnneWeeza said...

dd...mmg rizal yg tolak shahril dr kete...tu kene langgar tuh!

sume tuh mmg rancangn papa rizal sbb die ade dendam ngn family lyza tuu.... ;'(

ciare (^_^)v said...

betol la.aku rasa ayah rizal tu mastermind sebenar dlm cite ni la.hukhuk.compuseee la tgk cite ni.tp sbb confuse tu la nak tau lebih lanjut :p

mun-e said...

ape ni sebut rizal rizal ni

:P

dd dudu said...

{anneweeza}
hoh mmg rizal yg tolak shahril??
eehhh sungguh semacam :o

hrmm hihi anne pun tgk ;p

{ciare}
kan kann nak tau lebih lanjut ;p
haha ciare pun tgk cite ni ;p

{mune}
wahaaa sengallll, eeeii rizal jahat ;p