Wednesday, July 14, 2010

hari ni habesss


phewwww~~
hari pertama untuk audit kepatuhan sirim tamat hari ini.. esok dan lusa ada lagi tapi bahagian lain la..

pagi tadi nak tercabut perut aku, hahaaaa macam2 lahh..
datang2 jek dah kena tegur dengan kakak kakak kenapa pakai purple..
hari ni semua wajib pakai baju rasmi PTM.. tapi disebakan aku baru masuk ptm ni pada 25hb januari hari tu, sah2 laaa aku tak ada lagi baju rasmi tu..
baju rasmi tu color coklat. yang menjadi masalahnye kalau takde baju tu, pakai laa ala2 coklat... tapi hambikk aku pegi pakai tudung purple, baju corak bunga tulip colorful terang2... memang nak kena terajang betol, hehehe..... kamek tak tau nyahhh.. ampun bahhhh

dah lah kena jadik penjaga fail, mula2 tu agak terkejar2 lah.. tapi lepas tu ok jekk ;)

comel jek tengok nota kecil semua di tangan/poket masing2.. haha cuak kalau terserempak dengan orang ISO tu dia akan tanya soalan2 berkaitan ISO.. aku rasa aku dah hafal masa dalam kereta jem jem pagi tadi.. tapi bila sampai ofis, terus lupa sume ;p ekekek

dan yang aku xpaham, dalam berpuluh2 fail yang ada, kenapa orang ISO tu pilih fail aku (T_T) kenapaaa??? kenapaaa???? terusssssss adaaaa ralatt dalam fail tu.... cuaknyeeeeeee masa puan ketua bagi tauuuuu..... aaaaaaaaaaaaa.... tapi bukan kesalahan yang disengajakan, ada satu borang tu x ada pengesahan dari orang sekian2.. mana tau kena jugak pengesahan tu wuwuuwuwuwu.... takpeeee dd takpeee belajar2...

harap2 kesilapan itu x menjejaskan kepurusan keseluruhan yaa..

gud luck korang PTM :)

penatnye rasa today suke2 hati rojakkan bahasa... nite nite ;)




8 comments:

pestisid said...

kepurusan? hihik.
gigih komen kat blog ko walaupun tgh stress berinduksi 2-3 minggu. auww

pestisid said...

erkk ke memang kepurusan tu ada dalam konteks berbahasa ek.

tetibe masuk komen balik supaya tak termalu sendiri. hikhik

dd dudu said...

{pestisid}
hahaha cess cesss nampakk ajeeeee ;P

malas nak betolkan bole? ihikhik

motip ko ingat kepurusan tu wujud? :n :n :n

ohhhh ko tgh induksi keeee... pu~

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

good good good... akk penah rasa ISO2 nih.... amatlah melecehkan... bukan boleh paperless... melambak2 paper kene guna adalah....:P

pestisid said...

audit 5s stress x? hikhik//

dd dudu said...

{along muni}
betoll hahahhhahahahahaa printer pun rela dalam terpaksa jeeeeee memprint sume paper
kuh2

{pestisid}
audit 5s x stress.. ketua jek laa kot yg stress hik2

cronyz said...

oit, sori ye, ketua 5s x stress ok..tau kemenangan dalam genggaman

dd dudu said...

{cronyz}
cehhh sempatt tuuuu

ye yeee kemenangan 5s mmg dalam tgn!!!
-tetibe semangat-