Thursday, July 15, 2010

terperangkap



petang tadi selepas solat Asar dalam pukul 6:30 kat surau ptm, aku naik laa atas ke tempatku.. tiba-tiba terrr'bau yang mencucuk2 hidung.. peritt.... uh apakah???

sampai je atas kat atas, miss sizuka (bukan nama sebenar) menuju ke arahku sambil berkata "fogging laaaa kat luar... kelabu dahhhh kat luar tak nampak apa2... akak lupaaa pulak emel hari tu kata ada fogging hari rabu"

uh??? ha'aaaahhh laaa dah dapat emel dahhh kata akan ada fogging hari rabu, pukul 6:30 petang... emel tu minta untuk kosongkan bangunan waktu itu... haishhhh siriyes tak ingatttt..

"habes, camnee kakkkk?"
"nak buat camne, kite duduk je lah dalam ni, dah terlambat nak keluar ni"

masuk2 je bahagian aplikasi, ada lagi si shincan dan si ninja (siapa kawan ptm yg dapat teka siapa sincan dan ninja, memang tere) sedang berdiri dengan muka yang tak dapat ditafsirkan.. haha



....
....
miss sizuka dan miss nini (2 orang mangsa fail kena audit dan kena siapkan pembetulan sebelum esok), si shincan (mangsa intenet rumah slow) dan si ninja (mangsa minyak naik 5sen).. 4 orang yang terperangkap sekejap di Bahagian Aplikasi..


kui kui kui..



11 comments:

cronyz said...
This comment has been removed by the author.
cronyz said...

tau2 sapa dia..

sizuka - yg ada anak lasak
nini - TT blog flower horn ni
ninja - yg suka g pasar malam
sinchan - yg baju keje kaler biru je..

tul x?

dd dudu said...

{cronyz}
motip ko hide sume info pasal blog ko???

update2
sizuka - yg pakai tudung awning kotak
nini - yg paling comel hari ni
ninja - mangsa baca doa waktu jamuan tadi
sincan - tukang kebun hari ni sebab x bawak tag nama ;p

cronyz said...

hahah..nyorok2

rinakawandudu said...

kah kah... aku pun nak teka gak la...

sizuka - yg dr td nak mkn nasi lemak..tp tgh byk keje...so tak mkn lg nasi lemak die..
nini - yg kene tipu oleh rina.. konon2 rina puase..sebab nak balas dendam kt nini sebab dh 4 hari puase...
ninja - yg br beli motor baru...dan tiap2 kali nak blk keje mesti menghilang...amk anak agaknye..wlpn tak de anak..???
sinchan - yg berangan nak jd opis boy...tp bile suh bt air xnak...
cronyz - jgn igt aku tak tau sape ko...ko yg mase si ninja bace doa ko sibuk ckp nak g toilet...


confirm betul...!!!

dd dudu said...

{rinakawandudu}

oitt aku puasa baru 3 hari laaa hihihihi selasa rabu kamis.. ko lupe senin aku makan bubur dengan ko berdua2an? ko lupeee???

lorrr ko tau kee sapee cronyz ;P beriya di hide kan segala info, nyampah kann haha

xtau pulak die sebuk cakap nak g toilet masa ninja baca doa.. ishh

rinakawandudu said...

hehehe...

ye ke aku mkn bubur kt kejut ngan ko? huh dh tua agaknye... lupe segale ingatan...

aku tgk mate kete die pun aku tau die sape...

dd dudu said...

{rina}
iyee.. ko mkn bubur dgn aku, puk.. yg aku cakap nak sendawa sampai muntah haha

hahahhaaha cronyz kantoi dengan mata keretanya sendiri

cronyz said...

sapa rinakawandudu? sedihnya nama...

dd dudu said...

{cronyz}
rinakawandudukawansalwakawanrina

rinakawandudu said...

abis tu name cronyz tu xsedih ke?

tak tau cronyz sape...

huhuhuhu