Tuesday, July 20, 2010

dunia baru reunion


yey dah habes tengok Dunia baru reunion kat Gua.com.my! penat cari masa terluang nak tengok 19 episod tu, hehe org lain dah selamat dah..

akhirnyaaa dah tengok, clap clap clap



opie - awat hanggg dah gemukkkkkk... asyik kena buli dengan rakan sekerja jek.. tidak tidakkkk.. opie dulu tak macam ni.. rindu opie dulu yang rock dan punk.. dan cantek, huhu


suzana - dah kawen dengan orang kaya, tapi jadi isteri kedua.. dah berubah dari seksi2 gedik2 jadi alim sangatt, pakai jubah dan purdah tutup bahagian bawah mata.. siriyes tak tau siapa yang lakon watak suzana ni, sebab suara dia bukan suara almy nadia dah... setiap kali nak tunjuk scene suzana ni, mesti scene pakai telekung baru lepas solat.. hehe

madihah - kene buli dengan anak sendiri.. haishhhh


darius - kenapa x pakai muka darius yang dulu???? kenapa pakai muka darius yang lain? dah x ganas dan rambut pacak2 dah... x beshhh.. x suwit dah dengan madihah


tajul - x abes2 dengan otak duit :n

opie marah die pun die rilek jekk "nothing personal".. hooho bes jadik macam dia


anizah - motip buat watak die kene angin ahmar? ho ho herot2 dah mulut anizah


mariah - kembar sariah yang gewdix terkinja2.. ah remove ar watak ni, bole??? lagi suke gedik suzana dulu2


encik azlan bos opie - uh mencik kamu! suke ambil kesempatan atas kebaikan opie.. xsukeeee..

"saya x pernah bg penghormatan org lain untuk basuh baju saya, boxer.. awak jek sy bagi"
"saya x pernah bg orang buang sampah saya, awak je yg dpt peluang tu"

cehhhhhhh


adik natasha hudson xtau nama dia - cantek cantek walaupun ngade2..


adif dan erika - x tau, xmuncul2 lagi



ok tunggu episod seterusnyeee :D ingat kan reunion kat bali.. hampeh tul tajul






4 comments:

nieza rawi said...

best: sy pun layan gak.. (`v`)

suamihanyisterizuki said...

hany pon layan suke owhhh

surney hasniey said...

suka tajul... ;p

tapi aku pun tak berkesempatan lagi tengok dunia baru...huhu(^,^)

dd dudu said...

{kak niza}
yey akak layan (^,^)

{hany}
yeyy2

{seni}
suke gak tajul, kuikuikui

lorr yekee, nanti ada kesempatan tgk ya