Sunday, July 25, 2010

dah lama x masak



Assalammualaikum :)

hihi masa duduk rumah sewa kat equine dulu bersama aufa, kak fae dan anum, selalu la jugak main masak2.

tapi bile dah balik duduk rumah family ni, waahh memang dah x masak dah. balik2 keje, lauk2 dah ada dah ma masak, wikend lak selalu aku lesap ;p cane tu, hik2

karang kalau dibiarkan lama2, aku lupe pulak camane nak masak karang wuwu.

xbole jadik ni, kene buat sesuatu gak ;P

so pagi tadi bangun awal goreng bihun tuk sarapan.

dalam peti, sayur xde, so mewahkan dengan seafood je la, dan fishball hihi.


huduhnya rupe ;P terlebih kicap, jadi bihun gelap pulak, uhuk uhuk


ermm cedap ;p

ade x org masuk bakul angkat sendiri, ekekeke


note : tapi tak 100% dibuat oleh aku ar, mak aku xdapat nak duduk diam, nak borak jugak dengan aku kat dapur. so sambil tu tangan ma bergerak2 menolong. haishhhh, xpe2 nex time masak bila mak aku tak berkelip2 matanya tengah layan drama filipina kat tv.
ok?



taa~








No comments: