Thursday, August 26, 2010

motip teka teki lagi??


1) ada sorang mak ni namanya puan diana, nak buat kek, then die suruh laa anak dia, salwa untuk belikan tepung. salwa pun belikan lah tepung di kedai. alih2 sampai rumah, dia tinggal je tepung tu kat bawah tangga. tak bawak naik rumah pun. cube teke kenapa salwa berbuat begitu???


2) kenapa siput babi jalan lambat?

- sebab siput tu bawak babi masa berjalan. hak hak SALAHHHHH!!! *kene gelak bile jawab macam ni okayyy


nak tau jawapan???
cam biasa, tengok ar kat comment, ekekekeke


Selamat bekerja sumeee ;)





3 comments:

dd dudu said...

1) jawapannye sebab si salwa pegi beli tepung naik sendiri. kui kui


2) sebab siput babi sedang berfikir " aku ni siput ke babi?"

sebab tu ar jalan lambat

ciare (^_^)v said...

hehe aku suke teka teki yg ada jawapan =p

dd dudu said...

{ciare}
hehe aku pun suke =p