Monday, August 2, 2010

penggemar kek coklat


balik dari lunch jumaat lepas...

lihat atas meja..

apakah??

kek coklat? aaaaaaaaaaaaa siapa bagi niiii!!!!!!

befikir2.... ahaaaaa keluar mentol di kepala~

mesti kak zai ni *sambil mengangguk2kan mata


sebab aku selalu cakap.. "kak zai, nak kek coklat, kak zai nak kek coklat"

anak sapa la ni ;P


dah konfemkan yang itu adalah pemberian kak zai, terus menikmatinya petang itu juga.


habeslahh kauuu wahai kek~



alamak dah separuh. sayangnyeee, nanti esok lusa ngidam lagi macam mana?


xpela. tutup dulu. esok sambung makan. save the best for last.


arghhh tak tahannnn!!!!!! malam tu jugak habes~ licinnnnnn~



cedapppppp *mulut comot2


kak zai, terima kasih bagi dd kek kegemaran dd. nanti dd pulangkan bekas berisi kuih raya yang tiba-tiba dapat awal ye, ekekeke


apakata akak buat je bisnes kek ceklat? nanti dd beli ;P hehe


sekian,

-gadis penggemar kek coklat-




5 comments:

lina said...

sedap nyer

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

sedap...tapi akak x de selera sgt nak makan skrg... :(

dd dudu said...

{kak lina}
sedap :]"

{along muni}
laaa yekeee, penangan mengandung yaa... hrm hrmmm (berfikir)

tp jgn xmakan lgsung tau kak, baby nak makan, hehee

pestisid said...

bgtau akak tu iols nak jugaaaaaaaaaaak

dd dudu said...

{pestisid}
benarkah lisaa??

not so lisaa~~

haha motip aku sume bende skang pun nak kate not so lisa? ;p